שי מימון באולפן ערוץ 7
שי מימון באולפן ערוץ 7ערוץ 7

חבר מפלגת ימינה לשעבר, שי מימון, מגיב לדברי ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הסיעה היום (שני) לפיהם אין לו צורך להתנצל בפני איש על מהלכיו הפוליטיים.

"בוא, נבדוק אם יש על מה להתנצל: יומיים לפני הבחירות פנו אלי מהלשכה- 'דחוף! מכתב תמיכה מחר לעיתון - אתה יכול למצוא משפחה שכולה?' מיד שלחתי הודעה להרצל ומרב חג'אג' היקרים. הם כתבו עליך למחרת: 'אדם שפיו וליבו שווים' הם, כמוני, האמינו לך. ואז לקחת את הקולות שלהם והלכת לקואליציית שמאל עם האחים המוסלמים", כתב מימון בטוויטר.

"משפחה שכולה שאיבדה את בתה, סגן שיר הי"ד, מסתכלת על עצמה יום יום במראה ושואלת: איך זה קרה לנו, לעזאזל?!", הוסיף.

מימון פנה לבנט וכתב, "מציע שתתניע את הרכב, סע אליהם הביתה, תתייצב בפניהם...ואז נראה אם לא תתנצל. הרצל ומירב, לפחות אני, מתנצל מעומק הלב", סיכם.

מוקדם יותר אמר בנט בישיבת סיעת ימינה, "אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופוזציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים. אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר".

"צריך להגיד את האמת - הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה. אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל", דברי בנט.