פגישת הרשימה המשותפת עם ארגוני הטרור ברמאללה
פגישת הרשימה המשותפת עם ארגוני הטרור ברמאללהצילום: דוברות הרשימה המשותפת

חברי הכנסת מהרשימה המשותפת נפגשו אתמול (שלישי) ברמאללה עם נציגי הארגונים עליהם הכריזה מדינת ישראל כארגוני טרור.

כזכור, שר הביטחון גנץ הכריז על הארגונים "ועדת הנשים", המוסד המשפטי "אלצ'מיר", מוסד המחקר "ביסאן", ארגון "אלחק", התנועה העולמית להגנה על ילדים - סניף פלסטין (DCI-P) ו-ועדת הפעילות החקלאית (UAWC), כארגוני טרור.

ארגונים אלו פעלו בכסות של "ארגוני חברה אזרחית", אולם משתייכים הלכה למעשה ומהווים זרוע של הנהגת הארגון, שמטרתה השמדת ישראל תוך נקיטת פעולות טרור.

חברי הכנסת נפגשו עם גורמי הטרור וקראו למאבק בהחלטה של מדינת ישראל נגד הארגונים. "בעולם ההפוך שבו ממשלת העמקת הכיבוש קוראת לעצמה ממשלת 'שינוי', שר הבטחון מעז להכריז על ארגוני זכויות אדם בעלי מוניטין בינלאומי כארגוני טרור", נמסר מהרשימה המשותפת.

"על מרצ ורע"מ להחליט באיזה צד הם - בצד הכיבוש, הסיפוח והאפרטהייד או בצד השלום השוויון והדמוקרטיה. זו החלטה תקדימית ומסוכנת וניאבק נגדה בכל המישורים כולל הבינלאומי", כך הרשימה המשותפת.

הפעיל הערבי-ישראל יוסף חדאד כינה את המפגש "ביקור בזיוני". בחשבון הפייסבוק שלו כתב היום: "אני רוצה להגיד כמה מילים על הביקור הביזיוני אתמול של הרשימה המשותפת ברמאללה כשנפגשו עם ששת הארגונים הפלסטינים שהוכרזו השבוע כארגוני טרור. זה פשוט בושה וחרפה".

יוסף חדאד
יוסף חדאדצילום: יחצ

"‏במקום לבקר ברמלה הם הולכים לבקר ברמאללה", הוסיף. "במקום להילחם בארגוני הפשיעה אצלנו הם תומכים בארגוני הטרור הפלסטינים. לא להאמין שחברי כנסת בישראל נפגשים עם ארגוני טרור והמדינה שותקת. זו תמיכה מובהקת בטרור. הגיע הזמן לשים לזה סוף ולפסול אותם. תראו את התמונה הזו - 7 ארגונים שפועלים נגד המדינה, רק שאחד מהם עושה את זה מתוך כנסת ישראל".