גיל אורלי
גיל אורליצילום: באדיבות המצולם

כמעט אלפיים אנשים השתתפו במפגש הראשון (מתוך 3) של הסדנה הדיגיטלית "האתגר" – הנתיב האישי להגעה לנכס הראשון.

"תודה לך, ממש מרגש ומעצים! "תודה רבה לך, מדהים כמה תוכן בהיר ומגוון!" "הרצאה נפלאה, הצלחת לגעת בחיי!" אלו הן אחדות מעשרות רבות אם לא מאות של תודות ותגובות שהתקבלו בצ'אט תוך כדי המפגש.

אז מה היה בערב הראשון? שפע של תוכן, חיבור לערכים ועד תובנות וסודות של עשירים. החלק הראשון של המפגש התמקד בתודעה כמפתח להצלחה, כאשר אורלי הרחיב בעיקרון לפיו "רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי, והוא הפחד מהכישלון".

רוב האנשים שהגיעו לחופש כלכלי הם אנשים רגילים עם משכורת ממוצעת, אשר פשוט החליטו לפעול, וזה מה שעושה את ההבדל בינם לבין אנשים אחרים שמרוויחים טוב אבל מבחינה כלכלית נשארים במקום במשך שנים. ביחס לכך סיפר אורלי גם על המשבר הכלכלי האישי שעבר לפני שבע שנים, ומה איפשר לו לצאת ממנו – ובגדול.

השיתוף האישי והמרגש הביא לתגובות כמו "תודה ששיתפת, מחזק ממש", "מדהים", "תודה על השיתוף הכן".

עיקרון נוסף הקשור לתודעה שמביאה להצלחה, הוא העיקרון לפיו יש להתמקד בפעולות שלנו ולא בתוצאה. על התוצאה אחראי הקב"ה, אנו מצידנו מתמקדים בפעולות – מה שמאפשר לנו גם ליהנות מהדרך, להתמלא באנרגיה ולפעול בכל העוצמה.

עוד בערב הראשון, על חשיבות ההתמדה למרות קשיים, כשלונות ואכזבות. המסע לשנות את החיים אינו פשוט, וכשאנחנו ניגשים למסע הזה באמירה "איזה כיף שיש לי קושי, אני אלוף בפתרונות" – נוכל לצלוח את הקושי ואפילו להתחזק ממנו.

נציין כי הקלטת המפגש זמינה מיידית והי תהיה פתוחה עד יום ראשון. להצטרפות לחצו כאן

לאחר עיסוק בתובנות נוספות של תודעה נכונה, עבר אורלי לעסוק בהגדרת יעד אישי. המפתח להצבת היעד לא קשור לכסף אלא לעולם הערכים והמשמעות, ובהקשר לכך ענו המשתתפים באופן אישי על שאלות כמו:

מה התכלית שלי בעולם? מה השליחות שלי, מה המתנה שהבאתי לעולם? מה אני יכול להשפיע לעולם? אורלי עצמו שיתף בכנות שהחזון שלו הוא לרפא אנשים דרך הכלכלה, והפתיע באמירה "זו תכלית החיים שלי, אין דבר שעושה אותי מאושר יותר וטוב יותר בחיים". השיתוף האישי של גיל הביא גם רבים מהמשתתפים לשתף בחלומות המרגשים שלהם.

מתוך העבודה על החזון עבר אורלי לעסוק בהצבת יעדים ברמה הפרקטית, תוך שילוב של כלים מעולם האימון והכל עם הרבה אנרגיה, כנות והתלהבות. בהקשר לכך הדגיש אורלי שהיעד לא ייקבע מתוך מה שנראה ריאלי, אלא מתוך מה שאני רוצה – השאלות עליהן ענו המשתתפים בהקשר לכך הן כיצד אני רוצה לחיות את החיים שלי? מה אני צריך לשם כך? אורלי הוסיף שכאשר אדם מציב יעד נפלא אז גם הדרך שלו לשם תהיה נפלאה, וגם השאלות שאשאל את עצמו יהיו נפלאות.

אז אנרגיה, אמונה, ערכים ומשמעות, התלהבות, תודעה והצבת יעדים, כלים וצעד ראשון בדרך לנכס – כל אלו יחד עם מספר הגרלות בשידור חי למשתתפים היו בשפע בערב הראשון. זאת לקראת המשך הסדנה בחמישי בערב ובשישי בבוקר. במפגש הבא, הערב (יום חמישי) יספר גיל על למעלה מ20 סוגי נכסים (לא דווקא נדל"ן), כדי שכל משתתף ומשתתפת יוכלו להחליט מהו סוג הנכס המתאים להם.

פספסתם? עדיין אפשר להצטרף! המצטרפים יוכלו לצפות בהקלטת הערב הראשון, שתהיה זמינה עד יום ראשון. לחצו כאן להצטרפות למשדר