אבדיה
אבדיהצילום: רויטרס

וושינגטון וויזארדס, קבוצת ה-NBA של הישראלי דני אבדיה ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה, כשהלילה (בין חמישי לשישי) רשמה ניצחון נוסף במה שהיווה את פתיחת העונה הכי טובה שלה מאז עונת 2014/15.

היה זה כאשר זו גברה על אטלנטה לעיניי הקהל הביתי שלה בתוצאה 111:122 במה שהיה ניצחונם השני ברציפות, ובמשחק שהתקיים 24 שעות אחרי ניצחון החוץ בבוסטון. לא רק זאת, אלא שהיריבה, אטלנטה בדומה לבוסטון, נחשבת לאחת היריבות החזקות, וניצחון גם עליה בהחלט מעלה את הציפיות מוושינגטון.

אם זה לא מספיק, וושינגטון שיחקה בלי ספנסר דינווידי, כוכב הניצחון על בוסטון שקיבל מנוחה בגלל פציעה בברך, ובכל זאת נראתה מצוין.

בעוד דני אבדיה הישראלי קלע רק 5 נקודות במשחק שירצה לזכור כשהחטיא לא מעט זריקות קלות, ארבעה משחקני החמישייה קלעו 20 נקודות ומעלה, במה שגרם לניצחון הגדול.

אבדיה, שאת המשחק בבוסטון סיים ללא החטאה, קיבל 22 דקות משחק אך לא הצליח לבלוט בהתקפה כשסיים עם 1 מ-8 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין, 5 ריבאונדים ואסיסט אחד.

ולמרות כל זאת, וושינגטון שהובילה 55:64 בהפסקה, הגדילה את הפער ברבע השלישי כאשר בשיא עמד ההפרש על 20 נקודות ולמרות ניסיונות קאמבק של האורחים מאטלנטה, המילה האחרונה הייתה של וושינגטון שרושמת ניצחון נוסף, רביעי במספרו העונה ומאזן מפתיע במיוחד.