חברת יזמות הנדל"ן התיירותי הבינלאומית והגדולה בדובאי, The First Group, גאה להציג את מותג הלייף סטייל הייחודי והחדשני, "The First Collection", הכולל את מערך בתי המלון, המסעדות ומתחמי הפנאי אשר בבעלות החברה ומזמינה את הישראלים להצטרף למועדון הלקוחות הזה ללא עלות. השקת המותג מהווה צעד משמעותי בהתרחבות החברה שזכתה זה מכבר להכרה כאחת מחברות פיתוח הנכסים המובילות באיחוד האמירויות, הודות לתיק נכסים המכיל 11 נכסים עטורי פרסים, הכולל את מלון ווינדהאם דובאי מרינה, מילניום פלייס מרינה ו-TRYP מבית ווינדהאם דובאי. בנוסף, The First Group מחזיקה צבר נכסים הכולל שבעה בתי מלון יוקרה בדירוג גבוה וגבוה-בינוני הנמצאים בשלבי פיתוח בדובאי כולל בניית המלון הגבוה בעולם - CIEL, כאשר רבים מהפרויקטים החדשים והמרגשים האלה מושקים תחת דגל The First Collection, זאת לצד מבחר הנכסים הקיימים של The First Group שימותגו מחדש בחודשים הקרובים. The First Collection at JVC צילום: TFG "The First Collection מצרף את הנכסים שלנו אל מותג מתוחכם אחד ומהווה פלטפורמה לפיתוח חוויות לייף סטייל מרגשות הממצות את החוזקות הבסיסיות שלנו תוך מתן הזדמנות למשקיעים להפיק רווחים גדולים אף יותר במסגרת תוכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו", אמר רוב ברנס, מנכ"ל הקבוצה הראשונה. "The First Collection יאפשר לנו להאיץ את אסטרטגיית ההתרחבות שלנו בשווקים חדשים וקיימים, תוך הבטחת מודעות חזקה למותג לאורך כל תיק הנכסים שלנו", ממשיך ברנס. במהלך השנים האחרונות, גיבשה The First Group את פעילותה והסתעפה לשווקים אנכיים מרכזיים, לרבות ניהול נכסים בתחום המזון והמשקאות - כאשר בתחום זה זכה המותג למוניטין אדיר כאחד ממתחמי האירוח השאפתניים החדשניים ביותר של דובאי. הכרה זו התאפשרה, בין השאר, הודות להשקת MasterChef, the TV Experience - המסעדה הראשונה בעולם המבוססת על תופעת הריאליטי הבינלאומית, הממוקמת במילניום פלייס מרינה. במהלך החודשים האחרונים, השיק צוות המזון והמשקאות מספר מתחמים מרגשים ומקוריים לא פחות, כולל דוכן אוכל רחוב יפני בהשראת איקיגאי (生 き 甲 斐) במילניום פלייס מרינה, לצד לולה טברנה אספנולה ומסעדת הטרקלין סולונה, הממוקמות ב-TRYP מבית ווינדהאם דובאי. כל אחד מהמתחמים הללו צוין לשבח כמרכז המספק חוויות אוכל מיוחדות ויוצאות דופן. השקת The First Collection תציין גם את תחילתו של עידן חדש ומרגש עבור משקיעי The First Group, המגיעים כיום מ-149 מדינות ברחבי העולם כולל משקיעים מישראל שכבר נכנסו לקהילת המשקיעים של TFG מאז החלה פעילות שיווק לקהל הישראלי במרץ 2021. ההצעות החדשות והייחודיות של The First Group להשקעה יאפשרו למשקיעים בודדים לרכוש חדרי אירוח במלון, להרוויח תשואות שנתיות ולקבל גישה למגוון זכויות ייחודיות ורבות ערך באמצעות תוכנית TFG Owner Rewards. "השקת The First Collection תאפשר ל-The First Group" לחדד ולפתח את תוכניות הנאמנות שלנו ותעניק למשקיעים גישה לתגמולים וחוויות לייף סטייל נרחבות יותר המשקפות את השאיפות רחבות ההיקף של תיק ההשקעות The First Collection", אמר ברנס. בנוסף, תספק The First Collection הטבות מרכזיות לחברי התוכנית TFG Lifestyle Rewards, הזמינה לכל הלקוחות והאורחים שיבחרו לשהות, לסעוד או לנוח ולהירגע בכל אחד ממלונות The First Group הממוקמים בדובאי. כמו כן, יקבלו החברים גישה למגוון תמריצים אטרקטיביים, כולל הנחות על שהות במלון, חוויות אוכל ללא עלות ועוד.