יתומים. אילוסטרציה
יתומים. אילוסטרציהistock

מעטים הפעמים בהן אין מילים, בהם לא ניתן לתאר את הטרגדיה לפרטי פרטים. אך מקרה שכזה אירע בשבוע שעבר בעיר בית שמש. כל מי שנחשף לפרטי המקרה המזעזע לא יכול להישאר אדיש.

אמא לחמישה ילדים הסתלקה לבית עולמה במקרה טראגי וקשה. המקרה גרם לזעזוע של ממש בשכונה החרדית.

המשפחה התקשתה לעכל, הילדים היו בהלם כבד, אבל כעת הם נותרו חסרי כל, חמישה ילדים רכים שנותרו ללא קורת גג, ללא פרוטה בכיסם, כאשר האמא הלכה ואיננה, והאבא כבר מזמן לא שם.

תנסו להיכנס לראש של הילדים הללו, ילדים קטנים שעברו טראומה של ממש, ילדים קטנים שחייהם השתנו מקצה לקצה, ילדים שנותרו בלי כלום, בלי אבא ובלי אמא, בלי קורת גג ובלי פרוטה בכיסם, פשוט כלום. מחריד.

לסיוע ליתומים לחצו כאן

בין היתומים ישנה גם כלה צעירה שעתידה להינשא בשעה טובה ומוצלחת אך כרגע החתונה נמצאת בסימן שאלה. אין לה כלום בשביל להינשא, לא נדוניה, לא כסף לחתונה, לא אולם ולא תזמורת, לא קייטרינג ולא חופה. פשוט כלום. והדמעות יורדות מעיניה ללא הפוגה, ממאנת להינחם.

זהו סיפור קשה ומחריד, סיפור שאמור לזעזע אותנו ולגרום לנו לפתוח את הכיסים ולנסות לסייע במה שניתן לאותה משפחה שבורה ורצוצה. משפחה שאין לה כלום, שנותרו ללא אב וללא אם, משפחה שנמצאת על סף קריסה. משפחה שאין לה כלום. נורא ואיום. הצטרפו כעת ותקימו את המשפחה מאשפתות.

לסיוע ליתומים לחצו כאן