נתן גושן
נתן גושןצילום: באדיבות רשות השירות הלאומי- אזרחי

יריד מיוחד למועמדות לשירות הלאומי, הכולל חשיפה לאפשרויות השירות והופעה של הזמר נתן גושן, מתקיים היום (שני) ומחר בבנייני האומה בירושלים.

היריד, בחסות רשות השירות הלאומי-אזרחי, משרד החינוך והחמ"ד, מציג למועמדות להתנדבות את כל המידע הנדרש אודות הצטרפות למערך השירות הלאומי ומקומות השירות הפתוחים בפניהם.

צפויות לבקר ביריד למעלה מ-6,000 תלמידות אשר יסיירו בין הדוכנים השונים כאשר כל דוכן מסביר על הפעילות של בנות השירות בארגון המפעיל שירות לאומי, החל בבתי חולים, חינוך, רווחה ועד ארגונים מסווגים ביותר שניתן לשרת בהם.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בסרטון ברכה למועמדות לשירות הלאומי: "השירות הלאומי - אזרחי הוא אחד המפעלים החברתיים החשובים בישראל, ומהווה את ההזדמנות למימוש הפוטנציאל של אלפי נערות ונערים מכל שדרות החברה הישראלית, לתרום למען המדינה, למען החברה ובעיקר למען אלה הזקוקים לסיוע ולתמיכה".

בנט הוסיף: "אני מודה לכן על ההחלטה לעשות ציונות, לתרום לחברה ולמדינה במסגרת השירות הלאומי - אזרחי ומאחל לכם שתדעו לקבל את הבחירה הנכונה לקראת תקופה כל כך חשובה ומשפיעה בחיים שלכן".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "השירות הלאומי - אזרחי הולך ותופס מקום של כבוד בחברה הישראלית, כחוד החנית של החוסן הלאומי האזרחי. למעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבים בחברה, בחינוך, בבריאות ברווחה ובכל מקום בהם נדרשים, השירות הלאומי הופך להיות כוח מוביל כחוד החנית בחברה הישראלית".