ח"כ בצלאל סמוטריץ'
ח"כ בצלאל סמוטריץ'צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בפתחו של שבוע מורכב, מאתגר וקשה שבו נחשפים הקשרים שבין רע"מ עם חמאס וטרור, שבוע שבו יש מתעלמים מפעמוני האזהרה ומקדמים תקציב רע שפוגע ביותר מדי אוכלוסיות, ואנחנו באופן טבעי מנסים לעצור את זה.

דווקא השבוע אני רוצה לשאת מסר אחר עבור עם ישראל. אנחנו רואים את הדברים הקשים וחותרים לתקן, אבל אנחנו אנשים מאמינים ואופטימים. אנחנו מכירים את העם שלנו, את חכמתו, את בריאותו, את החיבור של העם לאלוקיו ולשורשים העמוקים ההיסטוריים והדתיים שלנו. אנחנו שמחים על הזכות שלנו להיות חלק מהתהליך האלוקי האדיר שאנחנו זוכים לחיות בו בדורות שלנו, תהליך של תחיה לאומית, עם ישראל קם מעפר ואפר, מגיע לארץ ישראל מפריח את השממה בנס. מדינת ישראל היא נס מהלך וההתפתחות שלה היא התממשות דברי הנבואה.

אין לי ספק שאנחנו באמצע קידום תהליך הגאולה. במסכת סוטה מתארים לנו את התרחישים האפוקליפטים שאנחנו רואים בעיניים, חז"ל ניבאו לנו את הימים של עקבתא דמשיחא, דמדומי הגאולה. היוקר יעמיר, והחוצפה יסגא, ויראי ה' ימאסו וחוכמת סופרים תסרח ובית ועד לזנות.

ככל שאנחנו מתקדמים ופוגשים סיבוכים ומורכבויות אנחנו רואים שאנחנו בדרך הנכונה. ככל שלנו קשה יותר, מתקרב הרגע שהקב"ה אומר די, אני לא מוכן שבניי, אהוביי, יסבלו.

כל אדם צריך לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, האם בצד של המקדמים הפועלים עם אל המחזיר שכינתו לציון או שחלילה בצד של המעכבים. ונכון, אותם מעכבים יכולים להקשות ולסבך ולגבות מחירים, ותפקידנו לנסות לצמצם ולהאבק ולהלחם בעיכובים, אבל בשמחה ובאמונה ובאופטימיות. מתוך אמונה בעם ישראל ובארץ ישראל, בתהליך ההיסטורי הגדול ובריבונו של עולם.

ואני קורא לכולם, תהיו בצד הנכון של ההיסטוריה ותבואו ותיטלו את שכרכם.