חברת הכנסת מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' רואה בתקציב המובא להצבעה "תקציב רע שלא עושה טוב לאזרחי מדינת ישראל".

בראיון לערוץ 7 היא מפרטת: "דיברו על הוספת תקציבים רבים לתחום הבריאות ולא כך היא. העבירו כספים אבל באופן שווה ערך לגידול באוכלוסיה ולכן אין כספים כדי להרחיב ולפתח, לסיעוד, למתמחים, לרופאים וכו' וכך גם בנושא בריאות הנפש. יש גידול אבל כתוצאה מהגידול הטבעי ולא לפתח ולצמצום התורים הארוכים שיש בכל דבר".

עוד מזכירה וולדיגר את מחירי הרב קו ואת מס הגודש בכניסה לגוש דן, מה שיהווה עול מיסוי על האזרחים שיקבלו פחות. "תכנית סינגפור דיברה על ההיפך, על להשאיר כסף בכיסי האזרחים, אבל לצערי הרב זה לא תקציב טוב".

על ההחלטה להקים שלושה ישובים לבדואים בנגב אומרת חברת הכנסת וולדיגר כי מפלגתה בהחלט תומכת במתן זכויות לכל אזרח, בין אם הוא יהודי, ערבי או בדואי, אך את זאת יש לעשות מתוך ראיית טובת המדינה ולא כניעה להשתלטות הבדואית על הנגב ולסירוב העקבי של הבדואים להתכנס לתוך ישובים שהוצעו להם בעבר. להערכתה זו בדיוק המציאות הצפויה גם כעת. "מוכרים כאן את הנגב. אין ריבונות ואין משילות".

בהתייחס לבנייה בהתיישבות ביהודה ושומרון אומרת וולדיגר כי מדובר בבנייה התואמת את הגידול הטבעי ואינה מהווה ראי לשאיפת הפיתוח וההתרחבות של הישובים. "אני מזכירה את דבריו של בנט שאמר שהדבר הראשון שהוא יעשה כשיכנס לראשות הממשלה הוא אישור ההתיישבות הצעירה. הוא אישר? עדיין לא ראיתי את זה. הריטואל חוזר על עצמו, מבטיחים כל הזמן ולא עושים שום דבר מהמובטח. איבדו את עמוד השדרה שלהם".

על היריבות הפוליטית עם אנשי 'ימינה', מי שנחשבו לשותפים לדרך ולרעיון עד לא מכבר, אומרת וולדיגר כי היא מקפידה שלא לקחת את העימות והוויכוח לרמות האישיות, ועם זאת, היא אומרת, "לא האמנתי שחבריי ב'ימינה', מתן, ניר, כלפון וכל היתר, יתכחשו לכל הערכים שעליהם הם גדלו ובשמם הם רצו לבחירות. איך לא רועדת להם היד כשהם הולכים להצביע לדבר הזה. לא האמנתי שנגיע לדבר הזה".