בעקבות כתבה ששודרה ב'חדשות 12' גילו צרכני שופרסל כי קיים הפרש מחירים בין מחירי האתר "שופרסל אונליין" לבין אתר "ישיר למהדרין" - אתר קניות האונליין של שופרסל לציבור החרדי.
צרכני הרשת החילונים זעמו על המחיר היקר, ובתגובה הודיע מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, כי הוא מקפיא באופן זמני את פעילות אתר האינטרנט למגזר החרדי.
בסרטון התגובה שפרסם הוא אמר כי "בימים האחרונים הוצגו נתונים על פערי מחירים בין אתר 'ישיר למהדרין' של רשת 'יש חסד' מבית שופרסל, אתר שפונה למגזר המבקש כשרויות גבוהות, שבו משפחות מרובות-ילדים ולעומת המגזר הכללי.
"הנתונים כפי שהוצגו בכתבה בהחלט לא פשוטים. לאור זאת החלטתי לעצור את הפעילות באתר 'ישיר למהדרין'. נלמד את כל היקף אי-ההתאמות שקיימים בין אתר 'ישיר למהדרין' ובין האתר הכללי. בשלב זה לא נרחיב את הפעילות של 'ישיר למהדרין' בשאר חלקי הארץ. נקפיא את הפעילות לזמן מה ולאחר מכן נצא עם מודל הפעלה חדש".
אברכהן הוסיף: "אני מודה על עצם הפניית האירוע אלינו. ננתח אותו, נלמד ונפיק לקחים. נושא השקיפות וההוגנות חשוב לשופרסל ולי אישית".
בחדשות 12 דווח כי לקוחות שופרסל הגישו בקשה לתביעה ייצוגית בגין הפליה של המגזר החילוני. התביעה, שהוגשה על-ידי משרד עו"ד אורי קינן ושות', עומדת על סכום של חצי מיליארד שקל. לטענת הצרכנים, הרשת מפלה לקוחות שאינם חרדים, "והכל בשל בצע כסף".
בקשה נוספת לתביעה ייצוגית על סך 10 מיליון שקלים הוגשה אתמול לבית המשפט על ידי עורך הדין האני טנוס. בבקשה של עו"ד טנוס נכתב: "הופתענו מהתעוזה של שופרסל, אשר מתברר מפעילה אתר סודי המיועד לצרכנים חרדים או דתיים ושם נמכרים מוצרים במחירים נמוכים בהרבה".