אבי בניהו
אבי בניהוצילום: ערוץ 7

תא"ל במיל' אבי בניהו, יועץ תקשורת ולשעבר דובר צה''ל, חושש מרצח פוליטי נוסף במדינת ישראל.

בראיון לתוכנית הבוקר בחדשות 12 התייחס בניהו לעצרת תומכי נתניהו שנערכה ביום שלישי האחרון בכיכר הבימה בתל אביב.

''במרכז רבין ביום שלישי השיקו את הספר של חזי כאלו על רצח רבין ועל ההסתה שקדמה לרצח רבין, ושני קילומטרים משם בכיכר הבימה נאמו בן גביר ואחרים בנאומי הסתה בשפה שלא שמענו בעבר", אמר בניהו.

''אני מצרף לזה את הדברים החמורים של גפני שלא האמנתי שהאיש הזה אומר את זה, שמדבר שאפשר להתפטר מבן אדם או באמצעות גט כריתות או באמצעות מיתה ומבנט לא צריך גט כריתות כי הוא ייעלם, ואחרי זה באה שתיקה.

''אמסלם שקורא ליו"ר הכנסת 'סמרטוט רצפה', אני מוטרד, אני חושב שדבר נורא, יכול להיות שאני רגיש יתר, אני ראיתי את רבין נרצח לי מול העיניים, אני מוטרד ואני מציע לשירות הביטחון הכללי להיות מוטרד וגם לכם ולצופים שלנו'', הוסיף בניהו.

ח"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) לא אהב את הביקורת של בניהו והגיב בטוויטר: ''זה כבר מתחיל להיות מגוחך, אבי בניהו מקבל כסף מהמפכ"ל ועולה פעם בשבוע להכפיש אותי. אני מתכוון לפנות בעניין למנהלי ערוץ 12 כדי להבין האם הם לא חושבים שיש כאן ניגוד ענינים מובהק, של טיפוס שמאלן קיצוני שמהנדס את התודעה''.

בניהו הגיב לבן גביר: ''איתמר אתה משקר ביודעין. כפי שאתה כבר יודע מעולם לא קיבלתי ואינני מקבל אגורה מהמשטרה או מהמפכ״ל. אינני עובד או מייעץ למשטרה או למפכ״ל. אכן אני רגיש לדברי ההסתה שלך מסיבה אחת: אני זוכר את החיוך שלך אז באומרך 'כמו שהגענו לסמל המכונית של רבין- נגיד גם אליו' ואחר כך רבין נרצח מול עיניי''.

''שמח לשמוע שאתה לא מקבל כסף (לטענתך)", השיב ח"כ בן גביר. ''אבל תפסיק להתחמק, אתה ייעצת למפכ"ל/מייעץ למפכ"ל? תהיה אמיתי ותענה!''.