מאפיינים תרבותיים ייחודיים
מאפיינים תרבותיים ייחודייםצילום: בכיף

'בכיף' הוא מיזם חדש של חברת 'טיקצ'ק' וערוץ 7 המבקש לכנס לתוכו את אירועי התרבות והפנאי של הציבור הדתי. עם אשי הורוביץ, מנכ"ל 'טיקצ'ק' שוחחנו על המיזם והמגמות שלו.

"חברת 'טיקצ'ק' נפתחה לפני ארבע שנים ומאז היא גדלה ועובדים איתה הרבה לקוחות מכלל המגזרים, ואם עד היום אנשים מהציבור הדתי נכנסו ל'טיקצק' כדי להיכנס ולקנות, זה לא תמיד אירועים שמותאמים לציבור הדתי, ולכן החלטנו יחד עם ערוץ 7 לפתוח מיזם שיהיה בית לאירועים מותאמים לציבור הדתי שיוכל להיכנס ולרכוש בצניעות אירועים שמותאמים לציבור הדתי, עם מחירים מיוחדים ודילים מיוחדים והכת תחת מותג חדש שנקרא 'בכיף'".

מוסיף הורוביץ ומספר על הצורך שהתעורר באפיק רכישה חדש המותאם לציבור הדתי: "טיקצ'ק היא בפלטפורמה פתוחה שבה כל אחד יכול לבוא ולהקים את האירוע שלו ואין לנו באמת שליטה לגבי התוכן שמגיע לטיקצ'ק, ועקב הרבה בקשות שהגיעו אלינו וגם כמי שהוא חלק מהציבור הדתי לאומי ולא בטוח שהייתי רוצה שהבן שלי ייכנס ויראה כל אירוע שמישהו החליט לפתוח בטיקצ'ק, ולכן החלטנו לכנס את הכול לפורטל מיוחד וססגוני ומכניסים אליו את כל התוכן שמותאם לציבור הדתי מגבעת שמואל ועד יצהר, ולאו דווקא מדובר באירועים דתיים, אלא באירועים שכל הורה ירגיש בנוח כשהבן שלו ייכנס ויראה אותם. זה יהיה מותאם לכל המסננים של אינטרנט רימון וכו'".

עוד הוא מציין כי מפיקים רבים ביקשו ערוץ פנייה לציבור הדתי לאומי כאשר הם מפיקים אירוע והמיזם החדש יאפשר להם את הדבר.

"החלטנו שהציבור הדתי לאומי זקוק לבית של תרבות שבו יהיו התכנים המותאמים באופן מיוחד דווקא לו", אומר הורוביץ ואנחנו שואלים אם ניתן בכלל להתאים אירועים לרצף הכמעט בלתי נגמר של הציבור הציוני דתי למאפייניו הרבים. הורוביץ מציין כי "אתר טיקצ'ק ממשיך להיות פתוח לכולם וכל מי שירצה יוכל להיכנס ולצרוך תרבות אירועים. אני לא מתחייב לתוכן האירוע אבל אני מתחייב לתוכן הדפים שיהיו מותאמים ובצניעות, שכל אחד ירגיש בנוח לתת לבן שלו לגלוש כדי לבחור את האירוע שמתאים לו. אמנם הרצף הדתי לאומי מאוד רחב, אבל אנחנו שמכירים את המגזר יודעים להתאים את הדברים וללכת בין הטיפות, להתאים את הדברים ובצורה מאוד רחבה".

המיזם החדש אמנם בראשית דרכו והוא צפוי עוד להתרחב עם דילים ומחירים טובים, אך כבר כעת, מספר הורוביץ אפשר למצוא בו דילים טובים כמו המופע המשולב של ישי ריבו ואברהם פריד. עוד הוא מציין את המופע הגדול המשולב של אנדרדוס, עקיבא, אברהם פריד וישי ריבו שיתחרה בססגוניות ובמקצועיות שבו עם הפקות הענק של הפסטיגלים והפסטיבלים.

עוד הוא מספר כי כבר היום רבים מגופי התרבות הייעודיים לציבור הדתי לאומי עושים שימוש ב'טיקצ'ק' ומי שעדיין לא, מוזמן להצטרף. ומה באשר לציבור החרדי? "האירועים של הציבור החרדי יופיעו גם בפלטפורמת בכיף. יש הרבה חיבור בין הציבורים, ובלי קשר יש פלטפורמה מצליחה מאוד גם לציבור החרדי וההצלחה הזו היא שהובילה אותנו להקמת 'בכיף' יחד עם ערוץ 7, הקבוצה המובילה בציבור הדתי על כל הרצף שלו והמיוחדות שלו".

ל'בכיף' לחצו כאן