יוסי דגן בגן הילדים בחוות גלעד
יוסי דגן בגן הילדים בחוות גלעדצילום: דוברות

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע היום לביקור בגן הילדים של חוות גלעד. במהלך הביקור התעניין דגן בשלומם של הילדים וחילק להם קרטיבים.

הגעתו של דגן למקום היתה חלק מתגובתו לדברי ח"כ מוסי רז (מרצ) הבוקר בריאיון לגלי צה"ל בנוגע להתיישבות הצעירה.

במהלך הראיון אמר רז כי שירותי הרווחה צריכים לקחת את הילדים בהתיישבות הצעירה ולהעביר אותם לישראל שיגורו אצל משפחות אומנה. בדבריו, כיוון רז למרואיין שעלה לפניו לשידור, איתי זר, תושב הישוב חוות גלעד שנמצאת אף היא תחת הקטוגריה של ההתיישבות הצעירה.

בעת ביקורו בגן הילדים בחוות גלעד אמר דגן, "הגעתי לכאן לחוות גלעד, הישוב הצעיר המקסים הזה, לחלק ארטיקים לילדות והילדים המקסימים הכי מקסימים בארץ, בטח כשמשווים אותם לטיפוסי כמו מוסי רז וחבריו ההזויים מהשמאל הקיצוני. אנחנו בוודאי לא נותנים אף ילד לאומנה, גם לא מהשמאל הקיצוני ושכל אחד יחנך את ילדיו כפי שהוא רוצה, ואנחנו נוסיף אהבה ולא שנאה, אנחנו נבנה את ארץ ישראל, נקים עוד ישובים צעירים ונסדיר את התיישבות הצעירה".

"לילדים האלה מגיע חשמל ומים ובוודאי שלא נאצות ודברים איומים כפי שנשמעו היום. כשעם ישראל משווה בין הילדים המתוקים האלה והארטיקים המתוקים לבין דמויות כמו מוסי רז, התשובה היא ברורה. אני קורא למוסי רז וחבריו - רק תמשיכו לדבר כך כי הציבור מבין בזכות זה למה צריך להסדיר את המקומות האלו ולמה אין דבר יותר צחדק מהסדרת התיישבות הצעירה ביהודה ושומרון. אנחנו נבנה את ארץ ישראל, ואנחנו ננצח אתכם בחיוך ושמחה ובהרבה הרבה מתוק", דברי דגן.