כסף
כסףצילום: istock

"יום הרווקים הסיני" יצויין הערב וחברות האשראי צפויות לסלוק עשרות מיליוני דולרים בשווקי האונליין מסביב לעולם, אבל בפרויקט 252 מציעים לכם להניח את האשראי בצד, ולבא לכנס שידריך אתכם דווקא איך להיות בצד הנכון של השוק הפיננסי.

"קודם כל חשוב לדעת כשבאים לעסוק בנושאים פיננסים", פותח אופיר זילביגר, "שלפני המספרים וההדרכות, אנחנו צריכים לבא בתודעה נכונה ומתאימה. תודעה נכונה אני מתכוון לעשות סדר בראש ובחיים לגבי המצב הפיננסי שלנו - וההשלכות שלו עלינו. ההתנהלות הכלכלית שלנו משפיעה על מצב הרוח שלנו, התפקוד, הזוגיות ובכל תחומי החיים. בעניין הזה צריך לעשות הפרדה ולהבין שהמספרים בחשבון הבנק לא אמורים לשקף את איכות החיים שלנו. בהרצאה נעמוד על הכלים שיעזרו לנו להתנהל כלכלית נכון מבחינה מנטלית, כמו: להתאים את רמת הציפיות שלנו, להציב יעדים ולהנות מהדרך ומהעשייה שלנו".

להרשמה לכנס לחצו כאן

"במצב כזה, ייקל עלינו להבין וללמוד את העולם הפיננסי המורכב, ולהתנהל בו בצורה יעילה. נבין את האינטרסים של הגורמים החזקים בשוק הפיננסי, ואיך אנחנו יכולים להפסיק להפסיד להם כסף מיותר מידי יום…", מציין זילביגר.

אבל את עיקר התוכן מייעד זילביגר לבניית תודעה פיננסית מנצחת. "אנחנו נלמד מהו מקור הכח של הבנקים, דרכו הם עושים הרבה מאוד כסף - מכלום… ממש כך. ברגע שנדע את עקרונות היסוד לפיהם צריך לפעול, נוכל לפתוח את ה'בנק האישי' שלנו בתוך המרחב ההתנהגותי שלנו, ולהגיע להשגים מדהימים", הוא מסכם.

הכנס הייחודי לרווקים ורווקות מבית פרויקט 252 יתקיים מחר, ביום חמישי ה-11.11, והוא פתוח חינם ללא עלות בהרשמה מראש בקישור הזה >

משדר מיוחד
משדר מיוחדבאדיבות המצולמים