ח"כ אבי מעוז
ח"כ אבי מעוזערוץ 7

בימים אלו ממשיכה מפלגת נעם את מבצע ההתפקדות למפלגה, במהלכו התפקדו עד כה אלפי תומכים, מאילת ועד קרית שמונה, בניהם ראשי ישיבות, רבני ישובים וקהילות ואישים מוכרים בציבור הדתי לאומי.

בין הרבנים שהתפקדו למפלגת נעם: הרב אבישי צרויה ראש ישיבת עטרת ירושלים, שהסביר כי התפקד למפלגת נעם, "בשביל שיהיה מי שיפעל למען הרבנות הראשית ולמען הזהות היהודית של מדינת ישראל". לדבריו של הרב צוריה מצטרף הרב יוסף זיני ראש ישיבת אדר היקר באשדוד, שנימק את הצטרפותו בכך ש"מפלגת נעם היא המפלגה היחידה שמחזקת את הרבנות הראשית לישראל".

הרב יוסף קלנר, ר"מ במכינה הקדם צבאית בני דוד בעלי, התפקד גם הוא והסביר כי עשה זאת כיוון ש"נעם אומרת את האמת".

בנוסף, התפקדו למפלגת נעם הרב אמיר ממן ראש ישיבת ההסדר בקרית גת, הרב אפרים ג'יאמי ראש ישיבת ההסדר בגבעת אולגה, הרב נדב פרידמן רב קהילה בנחלת יצחק בת"א ור"מ בישיבת מעלה אליהו בעיר, הרב עוזיאל חובב ראש בית מדרש בפ"ת ועוד.

להתפקדות למפלגת נעם לחצו כאן

אחד ממתפקדי המפלגה החדשים הינו אל"מ במיל' גבע ראפ, שהיה סגן קצין חי"ר וצנחנים ראשי, ועומד היום בראש ארגון 'פנים אל פנים' העוסק בחיזוק האחדות והזהות היהודית במדינת ישראל. לדבריו "דרכיה דרכי נעם, לחידוש תודעת הזהות הקדושה של ישראל".

אורי כהן תושב תל אביב שבמהלך המבצע התפקד למפלגת נעם סיפר כי עשה זאת למען זהותה היהודית של המדינה "פה בגוש דן אנחנו נפגשים עם שאלות על הזהות היהודית של המדינה דבר יום ביומו. החל מכשרות, דרך תחבורה ציבורית בשבת ועד ענייני משפחה ונישואין. התפקדתי לנעם כי חשובה לי הזהות היהודית של מדינת ישראל, ואני סמוך ובטוח שהמפלגה תדע לשמור על דגל הזהות היהודית במדינה, ולהרים אותו מעלה מעלה".

שמואל גולדברג המתגורר בקרית ארבע והתפקד לנעם לאחרונה תיאר את הקשיים אותם חווה ההתיישבות, "ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון עומדת בפני תקופה קשה. מדובר בממשלה שלא ידוע לאן מועדות פניה בנושא, שכנינו הפלסטינים מרימים ראש וזריקות אבנים ובקבוקי תבערה הפכו לדבר שבשגרה. מצד אחד חשובה לי ההתיישבות, אולם מצד שני הרגשתי שאל לנו לוותר בנושא הזהות היהודית. לדעתי רק מפלגת נעם תוכל לפעול ולקדם מהלכים בשתי החזיתות גם יחד: ארץ ישראל ועם ישראל מתוך תורת ישראל".

להתפקדות למפלגת נעם לחצו כאן

גם בעפרה ישנם מתפקדי נעם. יהודית שביל, אחת המתפקדות, סיפרה כי מה שדחף אותה להתפקד למפלגה היה המצב במשרד החינוך "לאחרונה גיליתי כי משרד החינוך מכניס שלל אג'נדות לתכניות הלימודים, בין בסתר ובין בגלוי, בלי שלהורים יש אמירה בנושא. בין אם מדובר בעמעום הזהות היהודית של התלמידים ושימת הדגש על רב תרבותיות והעולם ככפר גלובלי אחיד, או לימוד הילדים הרכים על פלורליזם והכרת האחר, קבלת כל סוגי המשפחות ו'האמת האישית' של כל פרט ופרט.

כל ניסיון להכניס ללימודים היכרות עם היהדות, מנהגיה, הוגי הדעות והחכמים במהלך הדורות – נתקל בקשיים רבים. אני לא מוכנה שילדי יחשפו לתכנים כאלו, וודאי ללא ביקורת מתאימה ותכנים המהווים משקל נגד. לפי ראות עיני רק מפלגת נעם יכולה להתמודד היום עם מצב החינוך היהודי בארץ, לחזק את הזהות היהודית של המדינה ולגרום לתושביה היהודים ללכת בראש זקוף ובגאון".

כותרת מבצע ההתפקדות היא "בשביל הזהות היהודית של המדינה – מתפקדים לנעם". המבצע נפתח לפני מספר חודשים, כאשר בשלב הראשון ערכו בנעם סדרת כנסים לפעילים קרובים, שם שטחו את מטרות המפלגה ואת פעילותו של חה"כ אבי מעוז בכנסת. כעת מדובר בשלב ב' של מבצע ההתפקדות במסגרתו פונה מפלגת נעם לקהלים רחבים יותר, שכאמור הוביל לאלפי מתפקדים חדשים.

ח"כ אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם חיזק את הפעילים והמתפקדים "האמת חודרת מעבר לכל המסכים. אנחנו רואים פירות בעבודתנו וגם מצליחים לעצור תופעות מסוכנות. עלינו להוסיף ולצרף עוד אנשים לדרך שלנו. אנחנו שליחים של הציבור ואנחנו משתדלים לפעול למען הזהות היהודית של המדינה ולעשות טוב למען עם ישראל".

להתפקדות למפלגת נעם לחצו כאן