הבכיר ברע"מ והקשר לחמאס
הבכיר ברע"מ והקשר לחמאסחדשות 13

ארגון "עד כאן" מדווח כי בכירים ברע"ם, המנהלים את עמותת "סיוע 48", מעלימים ראיות הקושרות אותם למימון משפחות השהידים.

לפני הפרסום בדף הפייסבוק בערבית של העמותה נכתב: "העמותה פעלה בצעדים נמרצים כדי להגיע למאות בני השהידים , העצורים והאלמנות כדי שתבנה בינה לביניהם גשר של אהבה ותקווה חדשה".

צילום מסך
צילום מסךצילום: באדיבות עד כאן

עם חשיפת עד כאן נמחק הכיתוב מדפי העמותה במטרה לטשטש קשרים. לפניכם צילום של דף העמותה החדש לאחר הורדה של ההודאה בתשלום כספים למשפחות מחבלים:

דף העמותה החדש לאחר ההורדה של ההודאה
דף העמותה החדש לאחר ההורדה של ההודאהצילום: באדיבות עד כאן

גם בדף הפייסבוק של עמותה שונה הפרסום ונמחק המשפט על תמיכה ב"משפחות השהידים": לפניכם צילומי מסך של "לפני" ו"אחרי".

עמוד הפייסבוק לפני השינוי וגם בו, כמו האתר נכתב: "העמותה פועלת בצעדים נמרצים להגיע אל מאות מבני השהידים העצורים והאלמנות":
עמוד הפייסבוק לפני השינוי וגם בו, כמו האתר נכתב: "העמותה פועלת בצעדים נמרצים להגיע אל מאות מבני השהידים העצורים והאלמנות":צילום: באדיבות עד כאן

 

עמוד הפייסבוק לאחר השינוי
עמוד הפייסבוק לאחר השינויצילום: באדיבות עד כאן

עמוד הפייסבוק לאחר השינוי, מעלימה את המונח "שהידים" ובמקום זה נכתב:" העמותה פועלת בצעדים נמרצים להגיע למאות היתומים והאלמנות".

להצטרפות למיזם גיוס ההמונים של עד כאן לחצו כאן

ארגון עד כאן מדגיש כי "כספים המיועדים לתמיכה בבני משפחה של טרוריסטים ומחבלים הם מימון טרור לכל דבר ועניין. המחוקק הישראלי, ברוב מוחץ של כל חברי הכנסת ציוניים, מימין ומשמאל, העביר חוק המקזז מהראשות הפלסטינית תשלומי כספים המועברים למשפחות המחבלים.

העובדה שעמותה ישראלית, שכל בכיריה הם אנשי רע"ם, משלמת כספים למשפחות מחבלים ועוד מתגאה בזה – היא בלתי נתפסת".

"יתרה מזאת, רק בשבוע שעבר ארגון 'עד כאן' חשף כי ראשי העמותה משמשים כבכירים במפלגת רע"מ ואף אחד מהם, ראזי עיסא, ניהל את המו"מ הקואליציוני מטעם המפלגה.

עם אישור התקציב בסופ"ש האחרון צפויים מילארדי שקלים להגיע אל מפלגת רע"מ , משם עלולים להגיע גם לעמותות שלה כגון "סיוע 48" ומשם על פי החשד לארגוני הטרור".

בשל כך פתחו בארגון "עד כאן" בקמפיין גיוס המונים מהיר שמבקש לגייס את עזרת הציבור להקמת אגף מחקר שיעקוב אחר כספים אלה.

גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן" מסר "הניסיונות של אנשי רע"ם לטשטש את האמת מהציבור הישראלי יכשלו. מציאות בה מפלגת רע"מ מקבלת מילארדי שקלים ומקיימת בד בבד קשרים עם ארגוני טרור איננה מתקבלת על הדעת. אנו קוראים לציבור לשנס מותניים ולהצטרף למערכה שתעקוב אחר מסלול הכספים. לא יעלה על הדעת שכספי משלם המיסים הישראלי יפלו לידיהם של גורמי טרור. את הטירוף הזה יש להפסיק מיידית".

להצטרפות למיזם גיוס ההמונים של עד כאן לחצו כאן