יוחאי דמרי
יוחאי דמריPhoto by Miriam Alster/Flash90

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, פנה הבוקר (שישי) לשר הביטחון בני גנץ בעקבות מידע שהגיע למועצה לפיו פעילי שמאל צפויים להגיע בסוף השבוע לאזור ולהפריע למתיישבים.

"ממידע שקיבלנו, אנרכיסטים רבים בדרך להר חברון להתסיס,לחרחר ריב ומדון ולהפריע לחייהם של המתיישבים. אני דורש משר הביטחון גנץ למנוע את הגעתם ליצירת הפרובוקציות", אמר דמרי.

"בנוסף פניתי ליועמ"ש לעשות שימוש בסמכות שלו לפי סעיף 4 לחוק לשון הרע ולפתוח בחקירה פלילית במטרה להגיש כתב אישום כנגד ארגון 'שלום עכשיו'. "הפייק ניוז שמפיצים אנשי שלום עכשיו בשנאת אחים תהומית, עיוורת ולא מוסברת לא תעזור להם", הוסיף.

לדבריו, "אם חס ושלום כתוצאה מההסתה הפרועה שלכם ילד, אשה או מתישב יפצע או חס ושלום יותר מכך, הדם שלו כתוב כבר מעכשיו על מודעות השנאה הקיצונית שלכם. כולנו מכירים את הפרובוקציות שמבצעים הערבים ואנרכיסטים הקיצונים ובהאשימם את המתיישבים. כולנו יודעים מי מבצע את הפיגועים בהר חברון, ודמי עשרות המתיישבים שנרצחו כאן על ידי רוצחים שפלים פלסטינים זועקים מהאדמה".

"האמת פשוטה - הם הם אלו שמערערים את היציבות באיזור והם אלו שמסכנים את חיי המתיישבים היהודיים החוקים ואת חיילי צה"ל. הר חברון היא לא זירת קרב אלא איזור שחיים בו עשרות אלפי ישראלים שומרי חוק, מהאזרחים הנמצאים והתורמים בכל תחום במדינה".

"יואילו בטובם האנשים הקיצונים המסוכנים, וישחחרו אותנו מפרובוקציות ההזויות שלהם. מי שמתבלבל בין אויב לאוהב, בן אח לבן דוד, מי שלא מבחין בין טוב לרע מוטב לו שלא יחרחר ריב ומלחמת תחת כותרת שיקרית של שלום", סיכם דמרי.