דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

שני הישגים משמעותיים לנשיא טראמפ בבית המשפט: אישה שתבעה את הנשיא לשעבר בגין הוצאת לשון הרע החליטה לחזור בה מתביעתה, כאשר במקביל גם תביעה שהגיש עורך דינו לשעבר של הנשיא טראמפ, מייקל כהן, נדחתה על ידי בית המשפט בניו יורק.

סאמר זרבוס, מתמודדת לשעבר בתוכנית "המתמחה", הגישה בחודש ינואר 2017 תביעה נגד טראמפ לאחר שזה הכחיש האשמות שהפנתה כלפיו ולפיהן הטריד אותה בבית מלון בלוס אנג'לס בעת שזו ביקשה ממנו עצות בנוגע להמשך הקריירה שלה במהלך פגישה ביניהם בשנת 2007.

טראמפ הכחיש את ההאשמות של זרבוס וטען כי "מדובר בשקרים", ובתגובה החליטה זרבוס לתבוע אותו בגין הוצאת לשון הרע. טראמפ אמור היה להעיד בבית המשפט בחודש הבא, אלא שבאופן מפתיע החליטה זרבוס לבטל את תביעתה נגד הנשיא לשעבר.

"גברת זרבוס אינה רוצה עוד לנהל הליכים משפטיים נגד הנתבע, והבטיחה את זכותה לדבר בחופשיות על החוויות שעברה. גברת זרבוס עומדת מאחורי הטענות בתלונתה", מסרו עורכות דינה של המתלוננת נגד טראמפ, והכחישו כי ההחלטה לבטל את התביעה נבעה מתשלום שקיבלה זרבוס מטראמפ או מקורביו.

במקביל החליט שופט בית המשפט בניו יורק, ג'ואל כהן, לדחות את תביעתו של עורך דינו לשעבר של הנשיא טראמפ, מייקל כהן, נגד "ארגון טראמפ" בבעלותו של הנשיא לשעבר.

כהן הגיש תביעה נגד ארגון טראמפ בטענה כי לא קיבל תשלום עבור שירותים משפטיים שהעניק לנשיא לשעבר, והשניים התעמתו סביב השאלה מי אמור היה לשלם את הוצאות הטרחה שלו. כהן הגיש תביעה נגד "ארגון טראמפ" בשנת 2019, אולם השופט קבע כי "שכר הטרחה של מר כהן נובע משירותיו למר טראמפ באופן אישי, לקמפיין של מר טראמפ ולקרן טראמפ, אך לא משירותוי לעסקים של ארגון טראמפ, שהוא הנאשם היחיד בתיק זה" ודחה את תביעתו של כהן.