לידה מרגשת
לידה מרגשתצילום: מגן דוד אדום

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזנק לקריאה שגרתית בירושלים, על מנת להעניק טיפול רפואי ולפנות לבית החולים יולדת שנתקפה בצירי לידה.

צוות הניידת, בראשות הפראמדיק משה בניטה הגיע לביתה של היולדת והבינו כי מדובר למעשה בלידה פעילה - והחלו ליילד אותה בבית המשפחה.

כשהגיעו לבית החולים, הודתה הודיה למשה הפראמדיק והזמינה אותו לברית. מספר ימים לאחר מכן, כשהשתחררה הודיה מבית החולים יצרה קשר עם משה וביקשה שיגיע לאירוע החגיגי עם טלית. המעגל נסגר, כשמשה הפראמדיק של מד"א התכבד להחזיק את התינוק בשלב הברכות ובזמן חשיפת שמו - נתנאל יונה.

על הלידה והמחווה המרגשת, סיפר פאראמדיק מד"א משה בניטה: "מיד כשנכנסו לביתה של הודיה הבנו שמדובר בלידה פעילה ובתוך רגעים ספורים שמענו בכי של תינוק, דבר שמרגש בכל פעם מחדש. בבית החולים הודיה הזמינה אותי לברית וכמובן שהגעתי בשמחה. הכבוד שהודיה ובעלה גד נתנו לי בהחזקת התינוק בשלב 'עמידה לברכות' והכרזת שמו - נתנאל יונה, הוא בהחלט רגע מיוחד מאוד עבורי ואני מודה להם. אני מאחל למשפחה מזל טוב, נחת ובריאות רבה".

היולדת הודיה בלס סיפרה: "התרגשנו מאוד מהמקצועיות של צוות מד"א בעת הלידה. הטיפול היה מסור ומקצועי מאוד. לאחר הלידה, רצינו מאוד להודות למשה על התמיכה והעזרה הגדולה ברגע של הגשמת החלום שלנו. התרגשנו מאוד כשהוא הגיע לברית ובחרנו בו, כמי שסייע לנו ברגעים הכי משמחים שיש והחזיק את נתנאל יונה ברגעים הראשונים שלו בעולם להיות גם זה שמחזיק אותו במעמד קבלת שמו".