ח"כ שלמה קרעי
ח"כ שלמה קרעיערוץ 7

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) סיפר הבוקר (ג') כי במהלך הדיונים ברפורמת הכשרות בועדה לשירותי דת הוא קיבל טלפון מאחת מעוזרות שר האוצר שאיימה עליו בהסרת הסתייגויות אותן הגיש ואשר הוסכם עליהן.

"עוזרת בכירה לשר התקשרה ואמרה 'אם אתה לא מגיע להסכמות ודואג לאפשר ליו"ר הוועדה ח"כ מלינובסקי להעביר ולהשלים את רפורמת הכשרות, מה שהשגת בוועדת הפנים לפני כן' – איזו הסתייגו שהכנסתי לתוך החוק והתקבלה – 'אנחנו נבטל לך את זה'.

"אמרתי לה 'את מאיימת עלי?'. היא אמרה 'אני לא מאיימת אבל אנחנו לא מתכוונים לשלם פעמיים'. אמרתי לה שלא ביקשתי תשלום ומה שהיה בוועדת הפנים זה לא תשלום אלא דיון".

הוא הוסיף וסיפר: "קראו לי לוועדת הפנים ואמרו 'אנחנו הולכים להוריד לך את ההסתייגות', אמרתי 'תורידו תעשו מה שאתם רוצים, הנושא של הכשרות הוא בליבו של העם היהודי אני לא אפסיק להלחם בזה' ואז הם עשו תרגיל אחר וקיבלו הנחייה מיו"ר הכנסת למחוק לי את כל ההסתייגויות וככה זה עבר בסוף".

בדבריו התייחס ל'חוקי נתניהו'. "אני מעודד מכל מה שהם מנסים לעשות, כי הם עדיין עם כל הפוקוס על נתניהו והם מבינים שהם לא יכולים לו בקלפי. הם יודעים שבבחירות הקרובות שהם יצטרכו לעמוד להכרעת העם הם יכשלו. לכן הם מנסים להעביר חוקים כנגדו. לא משנה איזה חוק הם יעשו נגד נתניהו – הרי ברור שאנחנו ננצח בע"ה ואז נזרוק את כל החוקים שלהם בחבילה אחת לפח האשפה ונתניהו יחזור בגדול עם כל תיקון חקיקה שנצטרך לעשות".

קרעי נשאל האם נתניהו יגיע לעסקת טיעון בתיקיו הפליליים. "איזו עסקת טיעון? אתה רואה איך התיקים שלו מתפוררים. אתה רואה איך העדים המרכזיים כורעים שם בבית המשפט ולא מצליחים. בעצם מאשימים את כל העולם חוץ מנתניהו. התקשורת שותקת לאורך כל החקירות הנגדיות כי מה שקורה זה שאין להם מה להוציא מתוך המשפט נגד נתניהו. כל פעם שבא עד חדש עושים רעש תקשורתי בתחילת הדרך ואז הבלון הזה מתפוצץ להם בלי כלום, כי אפילו אוויר אין בו".