מתקפה על ד"ר אלרעי פרייס: "היא עובדת של חברת פייזר"ערוץ כנסת

ועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן דנה היום (שלישי) במתן חיסון קורונה לילדים בני 11-5.

במהלך הדיון, עלתה משתתפת באמצעות ה"זום" ותקפה את ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס.

הדוברת, עו"ד ולנטינה נלין, הזדהתה כחברה בוועד ההורים וטענה כי גורמים רבים, בהם רופאים ומדענים שרצו להשתתף בדיון סורבו.

היא האשימה את ד"ר אלרעי פרייס בהטעיית הציבור, "ד"ר שרון אלרעי פרייס היא לא אובייקטיבית, היא עובדת של חברת פייזר שמייצרת את החיסונים". אלרעי-פרייס מצדה הגיבה בבוז להאשמות ואמרה: "זה דבר הזוי ושקר מוחלט".

יו"ר הוועדה ח"כ עידית סילמן ביקשה להוריד אותה מהזום, "לא אאפשר להכפיש או להביא האשמות חסרות בסיס כלפי עובדי ציבור והנהלת הוועדה. אין פה עניינים פוליטיים. זו ועדה שנועדה להגן על בריאות הציבור. הזמנו לכאן את הצט"ם, את ד"ר שרון אלרעי פרייס וגורמים שונים ומגוונים, יהיו כאן עוד דיונים ארוכים וכולם ישמעו. אני לא מוכנה לשמוע את הדברים האלה. לא אתן לומר שד"ר שרון אלרעי פרייס עובדת אצל פייזר. יש גבול לכל תעלול".

ד"ר אלרעי פרייס אמרה בדיון כי מטרת משרד הבריאות היא להראות את הנתונים בצורה הכי שקופה וגלויה לציבור ההורים כדי שכל הורה יעשה את הבחירה שלו. "יש קושי עם המחשבה שהמחלה הזאת היא לא מחלה משמעותית והיא לא מחלה של ילדים. זה לא נכון, הראנו נתונים, ילדים חולים, יכולים לחלות קשה ולחלות בתופעות אחר כך. 1 ל-3,000 ילדים בישראל שחלו יהיה להם PIMS.

היא הוסיפה: "בישראל אין שום ניסיון לכפות חיסונים. יש מדינות שבהן התו הירוק תקף למחוסנים בלבד. אצלנו תמיד יש אפשרות להציג בדיקה. אנחנו לא רוצים שאנשים יתחסנו מתוך הכרח".