נטלי אוקנין העצורה בטורקיה, נפגשה היום (שלישי) לראשונה עם עורך דינה ניר יסלוביץ' וביקשה ממנו לאתר סרטון שמטרתו לחזק את קו ההגנה של בני הזוג החשודים בריגול.

היא סיפרה לעורך הדין כי הצטלמה בעבר לסרטון שיווקי של חברת אגד שבה היא עובדת וביקשה ממנו להשיג אותו. אוקנין הסבירה כי אין היגיון שמרגלת תשתתף בפרסומת שמגיעה להמוני צופים.

"היא אמרה לי 'תגיד לי, הודיעו שאני השתתפתי בפרסומת של אגד? נראה להם שמרגלת משתתפת בפרסומת של אגד? על מה הם מדברים בכלל?'", סיפר עו"ד יסלוביץ'.

"היום לא ראיתי אישה רגילה, ראיתי לביאה. פשוט לביאה. שאלה אותי שאלה ראשונה 'מה שלום ילדיי? איך ילדיי מרגישים? מה הם יודעים? מה הם לא יודעים? איך הם לא מצליחים להבין שאני אישה פשוטה שלא מתעסקת בכלל ולא קרובה להתעסק בריגול?'", הוסיף.

נטלי אוקנין בסרטון הפרסומת
נטלי אוקנין בסרטון הפרסומתצילום: אגד

בחדשות כאן דווח כי בישראל מפעילים לחץ בסוגיית מעצר הזוג בטורקיה בכמה מישורים. ראש המוסד דוד ברנע שוחח עם מקבילו הטורקי. זאת בזמן שבירושלים חוזרים ומדגישים שלנטלי ומורדי אוקנין אין כל קשר לסוכנות ביון ישראלית. בנוסף, התקיימה שיחה בין מנכ"ל משרד החוץ לבכיר טורקי.

משרד החוץ הודיע הערב כי קונסולים ישראלים ביקרו את בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין בבית הכלא. את נטלי אוקנין ביקור הקונסול באיסטנבול, רונן לוי, ואת מורדי ביקר הקונסול הכללי, אודי איטם. הביקורים ארכו פרק זמן ארוך ובמהלכם גם הועברו לבני הזוג ביגוד וציוד שביקשוץ.

לפני כן יצא שר הפנים הטורקי, סולימאן סוילו, בהצהרה ראשונה לאחר מעצר בני הזוג אוקנין באיסטנבול, ואמר: "ישנה הערכה שאנחנו יכולים לקרוא לזה ריגול פוליטי וצבאי". לדבריו, "הם צילמו את משכנו הנשיאותי של הנשיא ארדואן וסימנו אותו, וכוחות ביטחון שהיו באזור ראו את מה שקרה והתערבו".

הוא אמר כי למשרד התובע הגיעו הפרטים המלאים והוא זה שבחר מה לעשות בנידון. "בית המשפט יחליט בקשר לנושא זה בעתיד".