שתיית מים
שתיית מיםצילום: תמונה 123RF

שתיה מרובה של מים בכל יום חשובה מאוד לבריאותנו. אם נשתה מספיק נוכל למנוע התייבשות – מצב שעלול לגרום לבלבול, שינויים חדים במצב הרוח, התחממות יתר של כל הגוף ועוד המון מצבים לא נעימים שאף אחד מאיתנו לא רוצה להימצא בהם.

למים שאנחנו שותים יש שני תפקידים עיקריים בתהליכים המטבוליים בגופנו. הראשון הוא להעביר חמצן ורכיבי תזונה לחלקים שונים בגוף שלנו והשני הוא לסלק פסולות ורעלים מהגוף.

ההמלצה לצריכת נוזלים לאדם היא שמונה עד עשרה כוסות מים ליום. המון אנשים מתלוננים שהם לא יכולים לשתות מספיק מים כי הטעם פשוט לא מוצא חן בעיניהם.

הפתרון הוא פשוט מאוד: נסו להתחיל מארבע כוסות מים ביום, או כל מספר אחר שנשמע לכם הגיוני ולאט לאט עלו בהדרגה למספר כוסות מירבי. עוד טיפ הוא להוסיף לשתייה שלכם מקור טעם כמו: נענע, לימון, אשכולית, תותים, מלפפון, מנגו, אננס או כל פרי שאתם אוהבים וחושבים שישפר את הטעם של המים שלכם.

חשוב שתפזרו את השתייה לאורך כל היום ולא תשתו הכל בבת אחת כדי לאפשר לנוזלים להיספג בגופכם בצורה הטובה ביותר.

עוד סיבה חשובה לשתות מים חמים וקרים לאורך היום וכנראה החשובה ביותר היא נעם 1.

מה זה נעם 1?

נעם 1 הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם. זהו מיני בר שמאפשר לכם לשמור את השבת.
תשכחו מכל הסרבול האפשרי שקיים בשימוש במיחם. נמאס להתעורר ביום שבת בבוקר ולגלות שהמיחם כלל לא עבד ועכשיו תאלצו לשתות את המשקאות פושרים.

נעם 1 מגיע עם אישור כשרות ואישור הלכתי לשימוש ביום שבת והוא מאושר לשיווק על ידי מכון התקנים לפי תקן 900.

למה הוא כל כך מיוחד?

נעם 1 מאפשר לכם לשתות קפה ותה חם גם בימי שבת, להכין בקבוקים לתינוקות שלכם, להוסיף מים טהורים לבישול שלכם והכי חשוב – לשתות ולהזין את הגוף שלכם.

נעם 1 עובד בזכות ברז חשמלי שמותקן בתוכו אשר אוטם את כל המיכל מבפנים ומנוע את כניסת המים ביום שבת. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא לזכור להפעיל את כפתור מצב השבת במיני בר שלכם וזהו. קלי קלות.

לפי מחקר בישראל שנערך על משפחה ממוצעת, המים יספיקו לכם לכל השבת ומעבר. בר המים נעם 1 מכיל 5.2 ליטרים – זה המון.

המים הקרים יעמדו לרשותכם למשך כל היום, בר המים הקרים עובד על מנגנון אוטומטי שמפעיל את עצמו כל עשר דקות ומביא לכם את המים הכי צוננים שיכולים להיות.

איך נעם 1 נראה?

מיני בר נעם 1 נראה כמו מיני בר סטנדרטי, הוא מגיע בגודל אידיאלי למטבח שלכם: גובה המכשיר הוא 45 סנטימטרים, רוחב המכשיר הוא 31 סנטימטרים ועומק המכשיר הוא 34 סנטימטרים. הצבעים של המיני בר אופנתיים ומתאימים לכל עיצוב וצבע של מטבח ומגיעים בצבעים לבן, שחור, כסוף וכמובן אדום שיטריף לכם את כל החושים.

אין בן אדם שיכנס למטבח שלכם ולא יתלהב מהאביזר החדש והמדליק שקניתם למטבח שלכם.
המחיר של המיני בר מתאים לכל כיס. נעם 1 אמנם יותר יקר ממיחם, אבל הוא יציע לכם ולמשפחתכם יותר אפשרויות לשימוש וייתן לכם את הנוחיות המקסימלית.

השימוש במכשיר מתאים לכל המשפחה והוא די פשוט: יש למכשיר המים רק שלושה כפתורי מזיגה: כפתור של מים קרים, כפתור של מים פושרים וכפתור של מים רותחים. בנוסף יש כמה כפתורי הגדרות, אבל בהם כלל לא תצטרכו להשתמש – הטכנאים האדיבים והמוכשרים שלנו יסדרו לכם הכל כדי שחווית השימוש במיני בר של נעם 1 תהיה נעימה ומיטבית לכולם.

די לכוויות

זוכרים שברוב הפעמים שאתם או הילדים שלכם השתמשתם במיחם קיבלתם כוויה לא נעימה בכלל? מחקו את הזיכרון הזה. בנעם 1 יש ברז ביטחון במיוחד בשביל להגן עליכם ולמנוע גישה של ילדים למים הרותחים.

לנעם 1 יש את שירות הלקוחות הטוב ביותר. עם קניית המכשיר תקבלו אחריות וכל פעם שתזדקקו לעזרה בגלל תקלה או שיבוש במיני בר שלכם, נשלח אליכם טכנאי מיומן שיעזור לכם לתקן הכל עם חיוך ומילה טובה על הדרך.

שתייה מהנה לכולם, ולרוויה.