המשתתף הבא במרתון
המשתתף הבא במרתוןצילום: iStock

אלפי רצים השתתפו במרתון המסורתי של ניו יורק, אבל מי שגנב את ההצגה היה דווקא מי שכנראה לא התאמן כלל למרתון. ברווז מסתורי בשם "רינקל" התפרץ למירוץ עם נעלי ספורט אדומות ואופנתיות והדהים את הגולשים.

הברווז, שלא נרשם מראש כמשתתף בתחרות, הפתיע את המתחרים במרתון וגם את הצלמים- שמיהרו לתעד אותו ולעקוב אחריו. בסרטונים של המרתון ניתן לראות איך הקהל מריע לברווז הספורטיבי שלא נראה שכל כך התרגש מהתחרות.

התעלומה על הברווז נפתרה כאשר הבעלים שלו פרסמו את הסרטונים שלו ברשתות החברתיות. לדבריהם, לא מדובר בברווז אלא בברווזה תומכת רגשית "שעדיין מהירה כמו ברווז זכר". הבעלים, ג'סטין ווד וג'ויס קונג מניו יורק, הסבירו שהם מופיעים כבר זמן מה עם רינקל בהופעות שלהם ובעקבות ההצלחה אף פתחו לרינקל חשבונות משל עצמה ברשתות החברתיות.

בסיום המרתון רינקל "פרסמה" ברשתות החברתיות שהיא מודה לכל מי שהריע לה במהלך המרתון ושהיא כבר מתכננת להשתפר לקראת המרתון בשנה הבאה. לדברי וודס, הוא קיבל שאלות רבות בנוגע לנעליים המיוחדות שנעלה רינקל ושהוא רוצה להתחיל למכור אותם גם בכמויות מסחריות בקרוב.

אז במידה וחשבתם להשתתף אי פעם במרתון, תזכרו שלא משנה כמה טובים תהיו- תהיו מוכנים שהברווז שירוץ יחד איתכם כנראה יגנוב את ההצגה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!