סופגניות של ויינר
סופגניות של ויינרצילום: עדי וחיה

ויינר בית מאפה

מאפייה מיוחדת במינה, ביתית ומזמינה שהשיקה קולקציית סופגניות מרהיבה ומיוחדת כאשר כל המילויים נעשים במקום. מסופגנייה פשוטה עד לסופגניות מיוחדות עם תוספות שונות, שילדים ומבוגרים כל כך אוהבים.

הכי אהבנו: סופגניית לימון- סופגנייה במילוי קרם לימון וציפוי מרנג (10 ₪). סופגניית גורמה מבחינתנו. לסופגנייה היה טעם מיוחד ויוצא דופן, במילוי עשיר של קרם לימון חמצמץ ובציפוי של מרנג איטלקי מושלם. הביס היה גדוש וטעים.

סופגנייה מרהיבה נוספת היא סופגניית פירות יער וגרנולה (10 ₪) - סופגנייה במילוי קרם מסקרפונה עם מיקס פירות יער, בציפוי שוקולד ושבבי גרנולה. סופגנייה מעוצבת ששילבה בתוכה טעמים מפתיעים והייתה מעדן מפנק. איך לא חשבו על זה עד היום?!

מחיר סופגניה רגילה: אחת בשמונה שקלים, שלוש בעשרים שקלים. מחיר סופגנייה מיוחדת: 10 ₪.

כתובת: האיצטדיון א' קריית חיים, חיפה. טלפון להזמנות: 052-3777655

מתוקה
מתוקהצילום: בני גם זו לטובה

מתוקה

בקונדיטוריית "מתוקה" הפתיעו עם קולקציית סופגניות של טעמים מנצחים ואהובים. הם המציאו סופגנייה מיוחדת ששמה פוחזנייה והיא תעשה לכם את החג שמח במיוחד. הסופגניות הן למעשה קינוח מדהים עם השקעה מרבית. יש גם סופגניות טבעוניות.

הכי אהבנו: סופגניית מלבי- מילוי קרם מלבי, מי ורדים וקוקוס, ציפוי שוקולד לבן וחטיף קוקוס מעל (13 ₪). סופגנייה פריכה מבחוץ, רכה מבפנים עם מילוי קרם נימוח ואיכותי של קרם מלבי. סופגנייה מושקעת ששווה כל קלוריה.

פוחזנייה טירמיסו- עם גנאש קפה וקרמבל (15 ₪). סופגנייה שאי אפשר לעמוד בפניה. פחזניות מתוקות ופריכות עם גנאש עשיר של קפה. קשה מאוד להתנגד לשילוב המושלם בין הפחזניות שכולם אוהבים לסופגנייה. קשה עוד יותר כשמוסיפים לזה טעם של קפהנהדר עם ארומה משכרת.

מחיר: סופגניה רגילה: ₪ 6. סופגנייה מיוחדת: 15-12 ₪.

כתובת: הרצל 18 תל אביב; טאגור 30 רמת אביב; הברזל 20, אסותא רמת החייל; קניון גבעתיים קומה 3; חדש- ביאליק 45, רמת גן; ארלוזורוב 97, תל אביב. "מתוקה רומסרוויס" משלוחים לכל רחבי הארץ. להזמנות: 1-700-723-723

קוקי קרים
קוקי קריםצילום: עדי וחיה

קוקי קרים

בקוקי קרים הכינו השנה סופגניות מושחתות ומתוקות במיוחד. העוגיות הכי מדוברות ועכשיו בשילובים שונים על סופגניות. יש להן מראה יוקרתי שכל אחד רוצה לזלול ולהתלכלך. רף הטעמים והמרקמים השתדרג גם השנה.

הכי אהבנו: סופגניית שוקולד- סופגנייה במילוי קרם וציפוי עוגיית שוקולד ובראוניז (14 ₪). מדובר בסופגניית דאבל שוקולד מושחתת במרקם מנצח, מילוי קרם פטיסייר דומיננטי, ציפוי שוקולד עם עוגיית שוקולד צ'יפס, ועוגת בראוניז קטנה לקינוח. סופגנייה נהדרת שמיטיבה לשלב מגוון מרקמים לכדי ביס מנצח באמת.

סופגניית סוכריות צבעוניות- סופגנייה במילוי שוקולד וציפוי נוגט, מטבע שוקולד, קצפת ושבבי סוכריות צבעוניות (12 ₪). הסופגנייה גרמה לנו לשלוף את הטלפון ולהעלות סטורי בדחיפות. הסופגנייה ראויה לאוהבי מתוק אמיתיים שלא מפחדים ממתיקות מוגזמת כמובן.

מחיר סופגניה רגילה: ₪ 10. סופגניית ספיישל: 12 ₪, סופגנייה עם עוגיה: 14 ₪

כתובת: שוק מחנה יהודה - רח׳ האשכול 6. להזמנות: 02-502-7777

ביסקוטי
ביסקוטיצילום: בועז לביא

ביסקוטי

לקראת החנוכה, קונדיטוריית ביסקוטי השיקה קולקציית סופגניות טעימות להפליא בהשראת המקום בו הכל אפשרי, וגדול מהחיים-אמריקה. סופגניות אווריריות בהשראת עוגות ועוגיות אמריקאיות מושחתות.

הכי אהבנו: סופגניית - Peanut Butter & Jelly סופגניה במילוי קונפיטורת תות, ציפוי גנאש חמאת בוטנים, קראמבל חמאת בוטנים, וממתק שוקולד לבן ובוטנים (12 ₪). מצאנו את השילוב המושלם: סופגניות חמאת בוטנים רכות ונימוחות וריבה מתוקה ולא כבדה. הבסיס נותר פשוט ועדיין הן פשוט ממכרות.

סופגניית קראק פאי - סופגניה במילוי קרם קרמל מלוח, בציפוי גנאש טופי, וקוביית קראק פאי (12 ₪). אם נמאס לכם מסופגניות ממולאות בריבות בנאליות, סופגנייה רכה עם מילוי של קרמל מפנק זה הדיבור. סופגנייה מקורית במיוחד שעשירה במילוי מתוק וטעים.

מחיר: סופגניה רגילה: ₪ 6. סופגנייה מיוחדת: 12 ₪.

כתובת: הירקון ,67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח תקווה. טלפון להזמנות: 03-5704015/8 ​

האחים חבה
האחים חבהצילום: עדי וחיה

מאפיית האחים חבה

במאפייה המפורסמת יש סופגניות קלאסיות שיעשו לכם את החג. סופגניות אווריריות ומסורתיות עם מילוי ריבה משובחת. השוס- הסופגניות ללא חלב וביצים ובכלל לא מרגישים. אפשר לקנח איתם ארי כל ארוחה.

הכי אהבנו: סופגנייה במילוי וניל שוקולד- סופגנייה טעימה, רכהואוורירית. הנאה מובטחת.

סופגנייה במילוי ריבת חלב- סופגנייה חמה ומתוקה, שהתחסלה בין רגע וחיממה לנו את הלב, והקיבה כמובן.

מחיר: ₪ 5 לסופגנייה.

כתובת: מחנה יהודה 6, ירושלים. טלפון: 02-625-1259

דובשנית
דובשניתצילום: עדי וחיה

מאפיית דובשנית

סופגניות קלאסיות שכולנו מכירים ואוהבים. סופגניות עם לחיים זהובות, תפוחות ומפודרות באבקת סוכר לבנה כשמעל מבצבצת הריבה הפשוטה.

הכי אהבנו: סופגנייה עם ריבה- סופגנייה קלאסית רכה כמו ענן עם הריבה האדומה וטעמי ילדות מתוקים.

מחיר: 5 ₪ לסופגנייה.

כתובת: מחנה יהודה 22, ירושלים. טלפון: 02-566-2622