מטוס אל על בנתב"ג
מטוס אל על בנתב"ג Photo by Tomer Neuberg/FLASH90

במסגרת שיתוף פעולה חדש בין אל על לבין חברת הביטוח הפניקס, נוסעי אל על שירכשו כרטיס טיסה באל על וביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס Smart Travel, יקבלו כיסוי מגן קורונה של הפניקס במתנה.

הביטוח וכיסוי מגן הקורונה כולל, בין היתר, החזר מלא של דמי הביטוח במקרה של ביטול טיסה עקב הקורונה, כיסוי הוצאות רפואיות, בין היתר, במקרה של הידבקות בקורונה בחו״ל ללא תקרת סכום, עד $6,000 כיסוי עבור הוצאות ביטול נסיעה לפני היציאה לחו"ל עקב הידבקות בקורונה ועד $3,000 כיסוי לשינוי כרטיס טיסה עקב הארכת שהות כתוצאה מבידוד או מהידבקות בקורונה במדינת היעד, וכל זאת ללא השתתפות עצמית של הנוסע.

במסגרת ההטבה ומימוש הביטוח של הפניקס, כל נוסע ייהנה מאפליקציה מתקדמת של הפניקס שבלחיצת כפתור מאפשרת לאתר רופא מקומי, לקבוע תור (במרפאה, במלון או בשיחת וידאו לבחירת הנוסע), לקבל מרשם או הפנייה ומשלמת ישירות לרופא ללא תהליך בירוקרטי.

התנאים המלאים מופיעים באתר אל על ובאתר הפניקס.

כיסוי מגן קורונה במתנה לנוסעי אל על מצטרף לשורה של מהלכים שאל על מציעה ללקוחותיה על מנת להבטיח טיסה בטוחה ובראש שקט גם בתקופה זו, כדוגמת: גמישות בשינויים וביטולי כרטיס, חיטוי המטוסים, התקנת מסנני אוויר, העלאת מסמכי בריאות לאפליקציית על אל ועוד.

עמית שגיא, מנהל מערך השיווק והדיגיטל של אל על: "אנו משקיעים מאמצים רבים בהרחבת השירותים שאל על מציעה ללקוח. אנו ערים לצרכי הלקוח בתקופה זו ופועלים על מנת לייצר חוויית לקוח נעימה מרגע הזמנת הכרטיס, דרך הטיסה וחזרה. בשיתוף חברת הפניקס, אנו מעניקים לנוסעי אל על הטבה מיוחדת – כיסוי מגן קורונה במתנה המאפשר להם לטוס בראש שקט גם לפני הטיסה וגם בזמן השהות ביעד".

מור פפקין, מנהלת תחום ביטוח נסיעות לחו"ל בהפניקס: "הפניקס מציעה היום את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל. השירות שלנו מבוסס על אפליקציה מתקדמת המאפשרת לקבוע תור בלחיצת כפתור אצל למעלה מ-20,000 רופאים פרטיים בעולם, במקום ובזמן הנוחים לנוסע, ובאמצעותה הפניקס משלמת ישירות לרופא. אנחנו חוסכים לנוסעים את הבירוקרטיה ואת הצורך בהגשת תביעה ומסמכים, הטענת כרטיסים והמתנה להעברת החזרים. וזאת, כמובן, בנוסף למתן מענה אנושי 24/7 לכל דבר ועניין".

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו