ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד שוחחו עם בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין, אשר שבו היום לישראל מטורקיה.

ראש הממשלה: "משפחת אוקנין, בוקר טוב לכם, מדבר נפתלי בנט, ולצידי שר החוץ הנפלא, יאיר לפיד. ברוכים הבאים לארץ. אנחנו כל כך שמחים שהגעתם בשלום. איך אתם מרגישים?"

מורדי אוקנין: "אנחנו בסדר, קצת מתרגשים עם כל מה שקרה בארץ, כולם נרתמו למשימה להוציא אותנו מהדבר הזה. כל התודות לנו, לכם, לממשלה, לך, ליאיר לפיד שר החוץ, וכבוד הנשיא".

נטלי אוקנין: "כבוד ראש הממשלה, נפתלי בנט, אנחנו רוצים להגיד לכם מקרב ליבנו - זה לא מובן מאליו מה שאתם עשיתם. הפכתם עולמות, הייתם לצידנו. אני שמעתי שכבוד השר, דיבר כל יום עם משפחתי, וגם כבוד ראש הממשלה. דיברתם עם משפחתי, דיברתם עם אחיותיי, עם אחי, עם בתי שירז, עם כולם. אני יודעת שכל הממשלה נרתמה, הפכתם עולמות למעננו, זה לא מובן מאליו בכלל. אנחנו אסירי תודה. אנחנו חזקים בזכותכם".

שר החוץ: "נטלי, איך אופק הגיב כשבאת הביתה?"

נטלי אוקנין: "הוא שמח, קפץ עליי, קפצתי עליו, נשיקות, חיבוקים, זה היה מדהים, זה היה מרגש, זה היה מיוחד במינו".

שר החוץ: "הוא מתוק, הוא מתוק".

נטלי אוקנין: "אני באמת חסרת מילים. תודה, תודה, תודה רבה לכם. אין כמוכם, אין עליכם, אני גאה שאתם בממשלה שלי, אני גאה בכם. אתם הצלתם עולם ומלואו".

שר החוץ: "זה כל המציל נפש אחת".

נטלי אוקנין: "הצלתם נפש אחת ועוד נפש, והצלתם בעצם את כל העולם ואיחדתם את כל עם ישראל".

ראש הממשלה: "אני רוצה להגיד לך שיש לך משפחה מאוד מיוחדת שגילתה כ"כ הרבה אחריות ואיפוק במהלך השבוע, אנחנו מצידנו עבדנו יומם ולילה. בעזרת השם וברוך השם, אתם פה. שתהיה לכם שבת רגועה ותקופה רגועה. שר החוץ עבד מאוד מאוד קשה כדי להגיע לרגע הזה".

שר החוץ: "תשמעי, שירז היא ילדה מדהימה. הדבר הזה שילדה בת 20 הובילה את כל הדבר הזה. אנחנו שולחים לכם חיבוק ואהבה מכל עם ישראל, ולכו לישון איזה 20 שעות לדעתי. אני הולך לישון 20 שעות".

נטלי אוקנין: "במינימום 20 שעות".

שר החוץ: "שתהיה שבת טובה, שבת שלום".

נטלי אוקנין: "תודה רבה לכם, מכולנו, מכל המשפחה, הקטנה, המצומצמת, המורחבת, מכל עם ישראל. תודה שהחזרתם לכל העם את האמון בממשלה".

ראש הממשלה: "ביום זה כל עם ישראל זה המשפחה של כולנו, ביחד. שבת שלום".

נטלי אוקנין: "שירז רוצה אתכם".

ראש הממשלה: "שירז, אנחנו שוקלים לגייס אותך ליחידה מיוחדת במדינה, כל הכבוד לך".

שירז אוקנין: "אני בעד".

ראש הממשלה: "תפקדת בצורה יוצאת מן הכלל והיית רגועה ומאופקת".

שר החוץ: "וחזקה מאוד".

שירז אוקנין: "תודה. הבטחתם לי וקיימתם, ואני אהיה אסירת תודה לכם לנצח. החזרתם לי את ההורים שלי וזה הכי חשוב לי בעולם. אין לי מילים, באמת אין לי מילים. אני מהבוקר בהיי מטורף. תודה, פשוט תודה".

שר החוץ: "שירז, בשיחה הראשונה אמרת לי 'תחשוב שזה ההורים שלך', אז חשבתי שזה ההורים שלי, וראש הממשלה חשב שזה ההורים שלו ובגלל זה זה הסתדר".

שירז אוקנין: "אמרת את זה ובכיתי דמעות".

ראש הממשלה: "אל תשכחו ללכת לבית כנסת לברך הגומל".

שירז אוקנין: "נכון, בטח".

נטלי אוקנין: "כל מה שדרוש בלי נדר אנחנו נעשה".

ראש הממשלה ושר החוץ: "שבת שלום, אוהבים אתכם מאוד".