לוץ וחוטובלי
לוץ וחוטובליצילום: האגודה להתנדבות

על רקע שנת היובל להקמת השירות הלאומי יצא מנכ"ל האגודה להתנדבות ירון לוץ לבריטניה, ונפגש בלונדון עם שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי.

בפגישתם שוחחו על עשיית מתנדבות השירות הלאומי שנמצאות בשנת שליחות באנגליה ותרומתן לחיזוק הקהילות היהודיות בממלכה, ודנו בדרכים לתגבר ולפתח את השירות הלאומי במדינה.

בפגישה חיזק לוץ את השגרירה חוטובלי על רקע ניסון התקיפה שלה בידי מפגינים פרו פלסטינים בשבוע שעבר לאחר הרצאה שנשאה באוניברסיטת LSE בלונדון, והשניים קבעו כי ייזמו תוכנית לחיזוק השירות הלאומי באנגליה והגברת הפעילות בקרב בתי הספר והקהילות. בפגישה נכח גם הרב קובי איברהימוף, רב ארגון United Synagogue.

במהלך הפגישה העניק לוץ לשגרירה חוטובלי מגן הוקרה כיקירת האגודה להתנדבות, על השותפות לדרך בקידום תוכניות ההתנדבות באנגליה ובישראל, וציין כי חוטובלי, שבעצמה עשתה בעבר שירות לאומי דרך האגודה להתנדבות, היא גם שגרירה של האגודה להתנדבות כאחת הבוגרות המשפיעות שיצאו ממנה. במשך שנת היובל יינתנו מגנים נוספים לדמויות משפיעות נוספות שסייעו בעיצוב השירות הלאומי במהלך חמישים שנות קיומו.

"שמחתי להיפגש עם השגרירה חוטובלי", מסר ירון לוץ. "שמחתי לשמוע על התרומה החשובה של מתנדבות השירות הלאומי שלנו בקהילות היהודיות באנגליה, ועל היותן דמויות משמעותיות בחיי הקהילה ובקידום פעילות חינוכית וציונית במקום. אני מודה לשגרירה חוטובלי על הפגישה הטובה ועל המחויבות שלה להעמקת השירות הלאומי באנגליה".

השגרירה חוטובלי אמרה כי "בנות השירות הלאומי הן גשר בין ישראל והתפוצות. כבוגרת השירות הלאומי אני מבינה את החשיבות הרבה של עבודתן".