נפתלי בנט מברך ברכה בחתונה של עדינה היועצת שלועמית לוי

ראש הממשלה נפתלי בנט התרגש השבוע לברך ברכה בחתונה של היועצת שלו עדינה ברלין, שהתחתנה עם נתנאל סבג בחתונה שמחה במודיעין.

"אבא של עדינה, אני גם מרגיש קצת אבא", אמר ראש הממשלה בנט לפני שבירך את הברכה השנייה בשבע הברכות תחת החופה.

מי שבירך את הברכה הראשונה היה לא אחר מנשיא המדינה יצחק הרצוג. ברלין הייתה היועצת הבכירה שלו וכבר לפני שנים האמינה כי הוא יגיע להיות נשיא המדינה. "אני מבקש בשם מיכל ובשמי לברך את הזוג הצעיר ואת המשפחות ברלין וסבג, שזה לדעתי הקיבוץ גלויות הכי מדהים במדינת ישראל", אמר הנשיא הרצוג.

"רק אגיד לך נתנאל שזכית בפיס", הוא הוסיף בחיוך. "עדינה הגשימה שלושה חלומות בשנה אחת. אחד כמובן למצוא חתן מדהים, השני, אחד נפתלי בנט שיהיה ראש ממשלה, והשלישי, אחד יצחק הרצוג יהיה נשיא המדינה".

יצחק הרצוג מברך את עדינה ברלין ונתי סבגעמית לוי

זהבי חיימוביץ', עטרת גוטליב, ענהאל שמואלי
זהבי חיימוביץ', עטרת גוטליב, ענהאל שמואליצילום: עצמי

מי שהוזמנו השבוע לעיר רומא שבאיטליה היו שלוש הבלוגריות הדתיות ענהאל שמואלי, זהבי חיימוביץ' ועטרת גוטליב (אם תהיתם, יש קשר משפחתי, י"ג). שלוש הבנות קפצו לחופשה קצרה במלון "נאמן" הכשר ברומא, ונהנו בין השאר מסיור קולינרי-יהודי ברחבי העיר העתיקה וההיסטורית שהעבירה נופר מורסקו בעלת המלון.

ערב י"ד בכסלו, יום הנישואין של הרבי והרבנית מלובביץ', ביקרה ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך את מצבתה של הרבנית הצדקנית חיה מושקא ע״ה, ואף נשאה תפילה לטובת תושבי העיר. לאחר מכן נשאה תפילה בציונו של הרבי, "האוהל" שנמצא ברובע קווינס שבניו יורק.

עליזה בלוך בציון של הרבי מלובביץ'
עליזה בלוך בציון של הרבי מלובביץ'צילום: דוברות

לברית ולבריתה לתאומים שנולדו לפרסומאי ואיש הדיגיטל נחמן שלצר, הגיעו לכבד ח"כ איתמר בן גביר, ד״ר מיכאל בן-ארי, בנצי גופשטיין, ברוך מרזל, יצחק וסרלאוף, ברל׳ה קרומבי, המפיק עוזי ג׳ורג׳ הרב נפתלי וסרמן, אבי פרסטר ועוד. מזל טוב!

החברים מעוצמה יהודית עם נחמן שלצר
החברים מעוצמה יהודית עם נחמן שלצרצילום: עצמי
צופית גרנט
צופית גרנטצילום: פנינה הירשל

צופית גרנט התייצבה בהופעה של בעלה הטרי שולי רנד לאגודת הסטודנטים החרדים של קרית אונו. בין השירים היא קראה את ברכות המזל טוב שעדיין מגיעות מאז החתונה המרגשת.

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ויו"ר בפועל של הסוכנות היהודית לארץ ישראל, יעקב חגואל המתין שעה וחצי בחניון הכנסת כדי לקבל את תוצאות הבדיקה קורונה שביצע לאחר שחזר מחו"ל. רק לאחר שקיבל את התוצאה ויצא שלילי בבדיקה הגיע לשדולת העם היהודי בכנסת.

את השבת האחרונה בילו החברים הטובים דובי איכנולד, מו"ל "ידיעות ספרים", ומשה ליאון, ראש עיריית ירושלים, בפונטה דה לימה בפורטוגל. למנוחת השבת הגיעו אחרי כמה ימים של טרק אתגרי. באווירה מיוחדת קידש ליאון על היין, וכל החברים שרו, לכבוד העיר ירושלים ולכבוד יום הולדתו ה-66 של דובי, את השיר "אור וירושלים".

משה ליאון ודובי איכנולד
משה ליאון ודובי איכנולדצילום: באדיבות המצולם

ח"כ אופיר סופר עצר השבוע לרגע כדי לחבר אח לנשק, גשש בדואי שהגן על המדינה בגבול רצועת עזה וכעת הוא הלום קרב.

במשפחת מאיר ובמשפחת רהב שמחו השבוע כפליים. ישראל מאיר לבית מאיר, איש התקשורת והאח של ידידיה ויצחק מאיר, התארס בשעה טובה עם אביגיל קושלבסקי. בנוסף, נתנאל מאיר, הבן של ידידיה וסיוון רהב מאיר, חגג בר מצווה וכולם התייצבו לברך. בין השאר נצפו: השגריר גלעד ארדן, יובל דיין, עופר חדד, מנחם הורוביץ ואשתו תחיה, נתן גושן ואשתו לירון אלביליה, עודד מנשה, איה קרמרמן, עירית לינור ועוד.

שר הביטחון בני גנץ ויועץ השר להתיישבות אבי רואה, סיכמו על סיום תפקידו של רואה כעוזר השר להתיישבות. רואה מילא את התפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות, מתוכן כשנה וחצי תחת שר הביטחון גנץ. עוד סיכמו השניים, כי רואה ימשיך בתפקידו עד מציאת מחליף וקיום חפיפה מסודרת. שר הביטחון בני גנץ הודה לאבי רואה על תפקודו, תרומתו ומעשיו שנעשו תמיד באופן ממלכתי. עוד הודה שר הביטחון לרואה, על תרומתו מניסיונו להצלחת עבודת השר ומשרד הביטחון. רואה ביקש להודות לשר הביטחון על האמון שנתן בו, ועל הזכות לשרת בתפקיד ולתרום למדינת ישראל.