בשעות האחרונות הגיעו מאות אורחים לישוב יצהר בשומרון לקראת שבת והצוותים בישוב ערוכים לקליטת ההמונים גם במזג האוויר הנוכחי.

בכיכר המרכזית בישוב פועלת תזמורת המורכבת מבני הישוב וכן ליצנים ודמויות המחלקות בלונים לילדים.

כזכור, בשבועות האחרונים יצא הישוב יצהר בפרסום נרחב המזמין אנשים להתארח ביצהר בשבת הקרובה. בישוב, שמוזכר לא אחת בכלי התקשורת, החליטו להנגיש את מרחב הישוב ולקרוא להמונים לבוא ולהכיר מקרוב את התושבים.

משפחות הישוב יחד עם בני נוער עמלו בתקופה האחרונה להכין את הישוב לקליטת ההמונים ולסייע באירוח וליווי המבקרים הרבים שצפויים לפקוד את הישוב.

בישוב יצהר מתגוררות כיום כ-300 משפחות, כ-1800 תושבים. בישוב אוירה תורנית ונמצאים בו 4 ישיבות ו 3 כוללים ללימוד תורה. במקום אתרי תיירות רבים כמו "בור הציפורים", "מצפה האלונים" ומספר בריכות מים ומעיינות טבעיים.

בישוב, אשר לו תדמית מורכבת בכלי התקשורת החליטו לארח המונים למפגש בלתי אמצעי עם התושבים הרבים והאווירה הייחודית לישוב יצהר. במהלך השבת יתקיימו בישוב סיורים, שיעורי תורה, תפילות המוניות, וכן פאנלים בנושאים אקטואליים שעל סדר היום.

מוסדות הלימוד וסניפי הנוער בישוב יהפכו לאולמות שינה ואוכל עבור המבקרים, ובמוצאי השבת תתקיים "מלווה מלכה" המונית עם ניגונים וריקודים.

"בחרנו בשבת פרשת "וישלח" בה מסופר על קניית יעקב אבינו את חלקת השדה בעיר שכם הסמוכה כשבת האירוח בישובנו כדי לציין את הגעגוע לשכם ולציונו של יוסף הצדיק בעיר. אנו מזמינים את עם ישראל להירשם כבר עכשיו לשבת, להכיר מקרוב ולהנות מנוף יחודי ואוירה שמחה ומגבשת".