אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

ערבים ירו הבוקר (שני) לעבר מנהלת בית ספר בת 49 סמוך למוסד חינוכי בעיר עראבה בצפון. מצבה מוגדר בינוני.

צוות מד"א פינה את המנהלת לבית החולים פדה-פוריה בטבריה עם פצעי ירי בפלג הגוף התחתון. המשטרה מנהלת מצוד אחר החשודים בסיוע מסוק.

האישה, גרושה ואם לשלושה ילדים, מנהלת את חטיבת הביניים המקומית כבר 16 שנה.

בעקבות אירוע הירי כלפי מנהלת בית-הספר, הסתדרות המורים תשבית מחר את כל מוסדות החינוך בעיר עראבה: גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים.

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד גינתה את האירוע ואמרה "מדובר בחציית קו אדום, לא ניתן לפשע ולאלימות להשתלט על מערכת החינוך. אנחנו קוראים לכוחות הביטחון למצוא את הפושעים ולמצות עמם את הדין".

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון אמרה: "הירי אל מנהלת בית הספר בפתח בית הספר הינו מעשה שאסור לעבור עליו לסדר היום. חובת משטרת ישראל לשים את היד על העבריינים ולמצות איתם את הדין. אני בקשר עם הגורמים הרלוונטיים במשרד לביטחון פנים כדי להבטיח את ההגנה של מערכת החינוך מפני מעשים כאלה בעתיד. אני מאחלת למנהלת בית הספר רפואה שלמה וחזרה מהירה לבית הספר".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים בחריפות את הפגיעה הקשה במנהלת בית הספר בעראבה. זוהי חצייה נוספת של קו אדום שיש בו כדי לערער ולסכן את המרחב החשוב והמשמעותי ביותר לתלמידים, המוסד החינוכי. במשרד קוראים למשטרה להפוך כל אבן, כדי להגיע לפוגעים ולמצות עמם את הדין".