חבר הכנסת אופיר סופר הודיע במליאת הכנסת כי החליט להעלות נגד דעתה של הקואליציה את הצעות החוק שלו לקביעת אחוזי נכות לנכי צה"ל הסובלים מפוסט טראומה ולביצור ביטחונם של חקלאי ישראל.

סופר עיכב את החוקים בעת האחרונה בשל ניסיון לתאם אותם עם משרדי הממשלה האמונים על הטיפול בסוגיות השונות, אך הבין שלפי שעה לא יזכה לתמיכת הקואליציה, כשמקביל הוא סופג אש מצד גורמים בכירים בה שאינם מעוניינים בקידום החוקים שלו.

"גורמים בכירים בממשלה מעבירים לי מסרים שקידום החוקים שלי בנושא הפרוטקשן והפשיעה החקלאית יהיה תלוי בחבירה שלי לקואליציה. מדובר בחבורה של הזויים ומושחתים", אמר סופר.

"לקחת חוקים ולעשות בהם שימוש ציני שמתנה את הקידום של החוקים בחבירה לקואליציה? איך אתם רוצים שנעבוד אתכם?", תהה חבר הכנסת.

בתדרוכים של בכירי הקואליציה חוזרים כלפי סופר שלוש טענות שסובבות סביב חבירתו אליה או מעבר עתידי שלו לליכוד. הם מצטטים אותו כאומר בשיחות סגורות, "אני חייב לדאוג לעתיד הפוליטי שלי", "יש לי מחלוקת פוליטית עם מפלגת הציונות הדתית והדרך של סמוטריץ'" ו"למרות הממשלה הרעה הזו חשוב לדאוג לחקלאים ולנכי צה"ל".

אלא שסופר שזועם על ההתנהלות כלפיו, טוען שהקואליציה פועלת פעמיים באי הגינות - גם בעיכוב הצעות החוק שלו וגם בניסיון לפגוע בשמו על ידי אותם תדרוכים שקריים, לטענתו.

"זו בושה וחרפה, לא היו דברים מעולם. פירוש הניסיון שלי לקדם את רווחתם של נכי צה"ל וביטחון חקלאי ישראל כהצטרפותי לממשלה עם תומכי טרור היא אות קלון על הגורמים הבכירים בממשלה", אומר סופר.