בכירי העירייה בבית הספר
בכירי העירייה בבית הספרצילום: "אור תורה אריאל" ירושלים

סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה, יחד עם יהודה נוימן הממונה על החינוך העל-יסודי בעיר, הגיעו היום (רביעי) לתיכון אור תורה אריאל בירושלים, מבית אור תורה סטון, כדי לציין יחד עם התלמידים והצוות את יום המורה שחל בסוף השבוע הקרוב.

השניים נפגשו עם הצוות החינוכי, ובראשם המנהל יובל פרג'ון, ושמעו מהם על התחושות, האתגרים וההצלחות שמלוות את תפקידם כמורים, במיוחד בשנתיים האחרונות עם מגפת הקורונה והחזרה המסוימת לשגרת לימודים.

בסוף המפגש העניקה משה שי קטן למורת בית הספר אהובה אופק, כהוקרה על הוראה ייחודית הראויה לציון. בנוסף, משה חילקה לצוות החינוכי שובר רכישה בשם עיריית ירושלים כהוקרה על תפקידם.

סגנית ראש עיריית ירושלים ויו"ר הבית היהודי חגית משה: "פגשתי את התלמידים הנהדרים וראיתי כמה הם מפרגנים למורים שלהם שלהם וכמה חשובי להם מעבר למורה - לוח - תלמידים. רק כשראיתי את הפרגון הבנתי עד כמה גדולה העבודה החינוכית של המורים".

מנהל התיכון, יובל פרג'ון: "יום המורה הוא הזדמנות נהדרת להכיר את העבודה החינוכית והבין-אישית של צוות המורים, וכמובן להוקיר אותה. היכולת להקשיב ולהתפעם מחוויות ותחושות של תלמיד, היכולת להתבונן ולהבין ובד בבד לדרוש למידה וגבולות - זוהי עשייה הרבה מעבר לזמן או למקום מסויים ועל כך הם ראויים להוקרה משמעותית. אני מודה לגב' חגית משה ולמר יהודה נוימן על הביקור ועל הקשר הקרוב".