יו״ר מפלגת הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוציא לדרך את מפקד "הציונות הדתית" הגדול עליו התחייב בבחירות האחרונות.

מהיום ניתן יהיה להתפקד באתר הייעודי והמאובטח שהוקם במיוחד למפקד. עלות דמי חבר שנתיים הינם 40 ש"ח ליחיד ו- 70 ש"ח לזוג כאשר צעירים עד גיל 25 ישלמו 25 ש״ח ליחיד ו- 45 ש"ח לזוג וצעירים בגילאי 17-18 יוכלו להתפקד בחינם.

מפלגות נעם ועוצמה יהודית לא מצטרפות למפקד ובכוונתן להישאר עצמאיות ולהצטרף לבלוק טכני עם ''הציונות הדתית'' גם בבחירות הבאות. במפלגה של סמוטריץ' הזמינו סקר לפני כשלושה שבועות שהראה כי הציבור הציוני-דתי רוצה לראות את שלוש המפלגות ברשימה אחת.

במפלגת הציונות הדתית לא רואים חשיבות במפלגת נעם ואף לפי הסקרים שבידה היא מזיקה לה מבחינה אלקטוראלית. בבחירות הקודמות רק 4% ממצביעי ''הציונות הדתית'' היו שייכים למפלגת נעם.

השאיפה של סמוטריץ' היא להגיע בבחירות הבאות לעשרה מנדטים ומוכן שיתמודדו מולו בפריימריז על ראשות המפלגה. אנשיו מקווים לפקוד עשרות אלפים כאשר בני הציונות הדתית הם הבסיס אך יהיו גם לא דתיים.

בהצהרה מיוחדת שפורסמה בדף הפייסבוק שלו אמר סמוטריץ׳ כי ״הקמת ממשלת בנט-עבאס בניגוד להבטחות בחירות מפורשות, הובילה בצדק רב לתדהמה ולמשבר אמון עמוק בקרב אנשי הימין האידיאולוגי והציונות הדתית״.

לדברי סמוטריץ׳, ״מדינת ישראל קוצרת כבר היום את פירות הביאושים של ממשלת בנט עבאס. קריסת המשילות בדרום ובערים המעורבות, מיליארדים לתנועה האיסלאמית ושלוחותיה ללא פיקוח, הרפיסות מול הטרור, חיזוק הנטייה הפרוגרסיבית המסוכנת של מערכת המשפט, והמראה הבלתי נתפס של אנשי ימינה, תקווה חדשה והשמאל הרדיקלי עושים יד אחת לפגוע אנושות בזהות היהודית של מדינת ישראל תוך רמיסת הסטטוס קוו.״

סמוטריץ הוסיף ״התגובה המסוכנת ביותר לתהליך ההרסני שמובילה ממשלת בנט עבאס היא תסכול שחלילה יוביל לייאוש ולאדישות כללית של המחנה הלאומי, המהווה רוב ברור במדינת ישראל.

"אנו יוצאים היום למפקד הציונות הדתית במטרה להפוך את השבר לבשורה גדולה בימין. לצמיחה, לבניין, לגיבוש כח אמוני, אמין וגדול שיאחד ויגבש את המחנה כולו.

"אנשי הציונות הדתית והמחנה הלאומי כולו מוזמנים להצטרף למפלגת הציונות הדתית ולהיות שותפים מלאים לדרך ולקבלת ההחלטות. לבנות ביחד כוח גדול שיהווה את חוד החנית של המחנה הלאומי בישראל.

"אני קורא לאנשי ונשות הימין האמוני והערכי לקום מכורסת הייאוש והאדישות ולקחת אחריות. להיות חלק משיקום ועיצוב הזהות הלאומית והיהודית של מדינת ישראל. בואו והצטרפו למסע החזרה של דרך הימין. יחד נכוון את דרכה של מדינת ישראל ועם ישראל לעתיד של זקיפות קומה וחוסן לאומי מול אתגרי העתיד. בואו הצטרפו אלינו במפקד מפלגת הציונות הדתית. יחד נחזיר את שלטון הרוב נחזיר את ממשלת הימין. יחד נחזיר את ישראל לימין'', כך סמוטריץ'.