ג'ן שיף, חברתו של אלי קיי הי"ד שנרצח בפיגוע הירי בתחילת השבוע בעיר העתיקה בירושלים היתה אמורה להתארס איתו בימים הקרובים.

לערוץ 7 היא מספרת על הרגעים הקשים לאחר קבלת הבשורה המרה. "המשפחה שלו כל כך חיבקה וקיבלה אותי באהבה יותר ממה שיכולתי אפילו לדמיין. הם אפשרו לי את היכולת להרגיש שאנחנו עוברים את האסון הזה ביחד כמשפחה, למרות שאלי ואני לא הצלחנו להתחתן".

על אלי הי"ד היא מספרת, "הוא היה האדם החביב, המתוק והחכם ביותר שפגשתי. היה לו זמן ומקום בלב לכל מי שאי פעם היה צריך אותו. הוא ידע איך להיכנס ללב של כל אחד ומה כל אחד צריך".

"כל מה שאלי רצה לעשות זה להרוות את האדמה של ארץ ישראל. אלפי שעות הוא היה בשדות על ברכיו וקטף צמחים ואת הכל עשה כבר בחמש בבוקר עם צחוק ושמחה עצומה".

לדבריה, "אלי נלחם באומץ רב כשהיה בצבא. היתה לו היסטוריה רפואית שלא אמורה היתה לאפשר לו להיות לוחם והוא לא ויתר. הוא נלחם".

היא מספרת שהעבודה בכותל היתה משמעותית מאוד עבורו. "התפילה שם בכל בוקר אפשרה לו להתחבר בדרך המיוחדת שלו. זה נתן לו שלווה רבה".

"אם יש משהו שמישהו יכול לקחת מהטרגדיה הזו היא שאלי הוא לא סתם קרבן טרור. אלי היה אחד האנשים הכי עמוקים ובגיל כל כך צעיר. קשה להכיר אנשים בני 25 שמסוגלים להבין כל כך את האחר, לרצות שיהיה לו טוב ולעשות הכל עם אהבה עמוקה לזולת ולמדינה. הוא רק רצה לחבר את האנשים בעולם - ערבים ויהודים - לחבר את כל מי שירצה להקשיב לשני", מסכמת שיף.