מנו ספנות
מנו ספנותיח"צ

אם עדיין לא שמעתם, אנו שמחים לבשר לכם – הפלגות מחיפה חוזרות וזו אחת החופשות הכי מפנקות, יוקרתיות ומעניינות שיש. מנו ספנות משיקה את עונת ההפלגות ומציעה הפלגות נופש מחיפה עם ארוחות כשרות ומותאמים לקהל הישראלי, במחירים מיוחדים להזמנה מוקדמת. מה מחכה לכם באונייה ברמה הבינלאומית של מנו קרוז, שיוצאת מנמל חיפה?

אוניית "קראון איריס" המרשימה הינה בת 11 קומות, עם גולת הכותרת – מגלשת מים שיורדת מעל הקומה ה-11 ומשקיפה לנוף מרהיב ממעוף הציפור. כמו כן, באוניה 6 מעליות, כ- 750 חדרים בסטנדרט גבוה, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות, וביכולתה לאכלס עד 2,000 איש בהפלגה ו- 650 אנשי צוות.

האונייה מציעה מגוון חדרים לכל סוג חופשה, כאשר הנוסעים יכולים לבחור בין חדרי קלאסיק ודלוקס עם או בלי חלון, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת וכן סוויטת פרימיום. השטחים הציבוריים ב"קראון איריס", כוללים בין היתר מסלול הליכה מעגלי באורך 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר, אולמות אירועים לחגיגות פרטיות, 5 מסעדות שף מגוונות וכשרות, בית כנסת עם תפילות כסדרן, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, מועדון ילדים ועוד.

מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות מסר: " אנו שמחים להשיק את עונת הקרוזים הקרובה וצופים ביקוש רב לחופשת חו"ל אמיתית סוף סוף. מנו ספנות, מציעה לנופשים הישראלים הפלגה ליעדים אטרקטיבים בחו"ל בפנסיון מלא וכשר. "

האוכל כשר בהשגחת הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי ג'נבה. הכשרות כוללת שבתות וחגים, כמו כן ימי חול – כל ימות השנה, ומשגיח הכשרות תמיד נוכח באוניה. בבית כנסת באוניה מתקיימות תפילות כסדרן. גם בחגים ומועדים ההפלגות מותאמות לשומרי המסורת: בפסח חדרי האוכל, מסעדות והברים מוכשרים לפסח, מתקיים סדר פסח כהלכתו.

כיצד להגיע לנמל חיפה ולקראת מה להתכונן?

הפלגות מחיפה עם מנו ספנות, חברת ספנות הנופש המובילה בישראל, יוצאות מנמל חיפה. למנו ספנות קו שיט סדיר מדי קיץ וכדאי להתעדכן מבעוד מועד במועדים ובזמנים וכמובן ביעדים המומלצים לפי הסגנון שלכם.

תוכלו לצפות בים הכחול ובחופים המטופחים למרגלותיו לפני שאתם נפרדים מהיבשה לטובת שייט קסום ומרגש בלב ים בדרך לאחד מהיעדים המבוקשים אליהם אפשר להפליג עם מנו ספנות.

לפני שיצאתם להפלגה, בדקו שהדרכון שלכם בתוקף של חצי שנה ממועד ההפלגה ואל תשכחו לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל במיוחד בתקופת הקורונה.

במידה ואינכם מקומיים – כדאי לתכנן מראש את הנסיעה לנמל חיפה לפי וויז ולהגיע לפני על מנת לבצע צ'ק אין בנוחות וחלילה לא לפספס את היציאה. שימו לב שההפלגות יוצאות משער 5 בנמל. אם בכוונתכם להגיע עם רכב פרטי, תוכלו לנווט לכתובת העצמאות 65 בעיר.

במידה ואתם מגיעים ברכבת עליכם לרדת בתחנת חיפה מרכז השמונה ואם אתם מגיעים באוטובוס, עקבו אחר לוחות הזמנים ורשמו לעצמכם שקו 1 או 2 ממרכזית המפרץ או מרכזית חוף הכרמל מגיעים לנמל, אך ישנם אוטובוסים נוספים של חברת אגד שרלוונטיים להגעה.

תוכלו לארוז כאוות נפשכם כדי שכל המטען החשוב יהיה עמכם – בגדים להחלפה, נעליים נוחות להליכה למקרה שתרצו לחקור את היעד וכל משתרצו – בשונה מטיסות אין מגבלת משקל. כדאי לארוז כל מה שתצטרכו כולל תרופות במידת הצורך ומשחקים לילדים אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי.

היציאה מנמל חיפה נוחה להפליא ומכאן תשוטו להכיר מחוזות ייחודיים ושובו לחיפה ומשם לביתכם בשלווה ועם הרבה זיכרונות שצברתם במשך ההפלגה.

חדר האוכל באונייה
חדר האוכל באונייהצילום: יח"צ

תשכחו לרגע משגרת היום-יום וחשבו על הפלגת נופש חלומית בקרוב. אוניית פאר, בידור מלהיב, חופים מרהיבים, קולינריה משובחת ואטרקציות לילדים. כל זה בקלות בהפלגות מחיפה.

ככל שמתקרבים למועד ההפלגה כך המחירים עולים ולכן, כדאי להבטיח כבר עכשיו את מקומכם כבר באחת ההפלגות הנחשקות לעונה החמה. כעת מדובר במחירי מבצע ששמורים למי שמקדים להזמין, שיהיה קשה מאוד להשיג עם פתיחת העונה, כשכולם יזכרו שהם רוצים להפליג מכאן לקפריסין, יוון ואיי יוון הקסומים.

מדובר במחירים אטרקטיביים במיוחד בתאריכים מבוקשים.

אז לאן תוכלו להפליג ב2022?

אין כמו קפריסין – כל כך קרובה, אבל שונה. מנו ספנות יוצאת בהפלגות מחיפה מדי שבוע. בהפלגות אלו תוכלו לגלות את כל הטוב שיש לקפריסין להציע לכם: לבלות בלרנקה המפורסמת בטיילת הדקלים המשגעת שלה וחופיה היפים והמטופחים. ללרנקה מוזיאון ארכיאולוגי מרתק המציג מגוון פסלים וכלי חרס ושרידים מהעבר שנמצאו באתרים ארכיאולוגיים בסביבה.

אל תפספסו את התפאורה המסנוורת הנשקפת ממבצר לרנקה ההיסטורי ותוכלו כמובן לטייל באזור אגמי המלח ולהסתובב ברחובות הראשיים ולחוש מקרוב את האווירה המיוחדת של דרום מזרח קפריסין.

לרנקה היא לא היעד היחיד אליו מגיעים בהפלגות ק לקפריסין וגם לימסול מככבת על המפה.

העיר השנייה בגודלה בקפריסין שופעת מקומות מעניינים כמו טירה משוחזרת מימי הביניים, מוזיאון ארכיאולוגיה מסקרן עם תצוגת פריטים מרשימה, מרינה שוקקת חיים ואפילו גן חיות.

לזרוח מאושר באי השמש

האי היווני רודוס המכונה גם "אי השמש" הוא מבחינת רבים אחד הלוקיישנים האהובים בהפלגות ליוון. רודוס שהיא גם העיר הגדולה והחשובה באי עצמו מספקת הצצה מרתקת לעבר כולל בית הכנסת העתיק ביוון והיחיד שנותר ברודוס וניתן להכנס ולהתפלל בו, ראשי המסדר ומפגש מיוחד עם תרבות האבירים. ברודוס תגלו גם את האקרופוליס, תוכלו לסייר במרחב של ארמון העיר העתיקה וכן להיחשף ליצורי המים באקווריום של רודוס ועוד..

כמובן שהיעדים הם חלק בלתי נפרד מהבחירה לאן לשוט, אבל תזכרו שההפלגה עצמה היא חוויה! התוכנית האומנותית, הגסטרונומיה, השעשועים בסיפון וההנאה של שייט מיעד ליעד. .

מהרו להזמין מקומות באתר של מנו ספנות או בטלפון 8288*.