מוסיף והולך
מוסיף והולךבריבוע

בפרויקט 'שניים בריבוע' לא נחים לרגע, רק לפני חודש וחצי יצא לדרך בהצלחה גדולה מיזם ההדרכה לזוגות צעירים מבית ערוץ 7, וכבר הם מפתיעים עם כנס וירטואלי מיוחד לחנוכה בנושא: 'מוסיף והולך - איך להדליק את האהבה גם בשגרה וגם בלילות חשוכים'.

"אני חושבת שלכל זוג מגיע קשר זוגי פורח ומלא אהבה" אומרת אפרת צור מנהלת התוכן של הפרויקט "לכן הכנו כנס מעניין ומגוון. עם כלים ותובנות איך להדליק את ניצוץ האהבה מחדש, איך להחזיר את הפרפרים בבטן כמו בחודשים הראשונים אחרי החתונה וכיצד להתמודד עם אתגרים בזוגיות"

בכנס ישתתפו הרב יוני לביא - איך לקחת מהרגעים הנעלים של החופה לכל החיים. סיון רה מאיר בשיחה אישית על שילוב בין משפחה וקריירה. והשחקנית חנה כהן אלורו בשיחה על התמודדות זוגית עם ניסיונות קשוחים בשילוב סיפורים אישיים, תובנות חסידיות וקטעי הומור.

הכנס מיועד לזוגות שרוצים לשדרג את שגרת הנישואים השוחקת, ולהנות מחיי זוגיות מרגשים ומלאי תשוקה" קובע אלעד צור מיזמי הפרויקט "בכנס יהיו הרצאות עמוקות בהם נלמד איך להאיר את הבית באור נוצץ של אהבה"

הכנס יתקייים ביום חמישי כח כסלו (2.12) בשעה 19:30 וישודר בשידור חי בזום. ההשתתפות בו הינה ללא עלות אך יש להירשם מראש. להרשמה לכנס לחצו כאן.