טיסת הבכורה של אמירייטס
טיסת הבכורה של אמירייטסצילום: יחצ

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) הכריזה היום באופן רשמי כי תבצע את טיסת הבכורה שלה לתל-אביב, ב-6 בדצמבר, במטוס הדגל שלה - האיירבוס A380.

האיירבוס A380 הדו קומתי הוא המטוס המסחרי הגדול בעולם והאיירובס A380 של אמירייטס יהיה הראשון שינחת בישראל בטיסה חד פעמית לציון טיסת הבכורה של החברה לישראל. אמירייטס עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם נמל התעופה בן-גוריון במטרה לוודא שכל צרכי התפעול והתשתיות ייענו ויהיו ערוכים לטפל ב-A380.

הטיסה הראשונה תתבצע עם מטוס ה-A380 החדיש ביותר המציע את מחלקת ה-Premium Economy Class שהחברה השיקה לאחרונה, בנוסף לעיצוב פנימי מחודש ושיפורים בכל מחלקות המטוס.

ה-A380 שישמש לטיסת הבכורה לתל-אביב מורכב מארבע מחלקות הכוללות 484 מושבים, מתוכם 14 סוויטות פרטיות במחלקה ראשונה, 76 מיני תאים עם מושבים נשכבים במחלקת העסקים, 56 מושבים מרווחים במחלקת Premium Economy ו-338 מושבים ומחלקת תיירים המציעה מושבים נוחים במיוחד.

ה-A380, מטוס הדגל של אמירייטס, ימריא ב-6 בדצמבר בשעה 14:00 בטיסה שמספרה 931 EK וינחת בנמל התעופה בן-גוריון בשעה ב-15:35 שעון ישראל. טיסת החזור, 932 EK, תצא מתל אביב בשעה 19:25 ותנחת בדובאי ב-00:25 (שעון מקומי) ביום למחרת.

מטוס האיירבוס A380 של אמירייטס הוא אחד המטוסים הייחודיים והמפורסמים בעולם, המספק לנוסעים מרחב ונוחות חסרי תקדים בכל מחלקות המטוס לצד מוצרים אייקוניים כמו OnBoard Lounge, מקלחת ספא במחלקה הראשונה, סוויטות וכעת גם את מחלקת ה- Premium Economy המציבה סטנדרט חדש בעולם התעופה.

הנוסעים בטיסת הבכורה יוכלו ליהנות מהשירותים הרבים המוצעים בה - לקוחות שיטוסו במחלקה הראשונה ייהנו משתי מקלחות ספא, לקוחות במחלקת Premium Economy יזכו ליהנות ממפגש חברתי ב-On Board Lounge הפופולרי של אמירייטס בגובה 40,000 רגל באווירה נעימה.