אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

איקאה נכנסת לתחום השכרת הבתים: ענקית הריהוט השבדית מציעה להשכרה דירה קטנטנה בגודל 10 מ"ר בלבד בטוקיו בירת יפן, כאשר המחיר יהיה אטרקטיבי במיוחד – פחות מדולר.

על פי איקאה, המחיר של הדירה יעמוד על 86 סנט בלבד, והמעוניינים להשכיר את הדירה מוזמנים לשלוח הצעות עד ה-3 בדצמבר, כאשר ההצעה פתוחה לאנשים מעל גיל 20 בלבד.

על פי ההודעה של איקאה, חוזה השכירות יהיה עד לתאריך 15 בינואר כאשר החברה מתחייבת כי הדירה הקטנה תהיה מרוהטת במלואה ברהיטי איקאה. השוכר המאושר יצטרף רק לשלם את חשבונות החשמל שלו.

בהודעה שפרסם הסניף היפני של איקאה נמסר כי "אחד המפתחות החשובים הוא לנצל היטב את המרחב האנכי. על ידי עיצוב החדר בתלת מימד, נפתחות אפשרויות חדשות בחלל מוגבל".

במידה והפרוייקט השאפתני יוכח כמוצלח, מתכוונת איקאה להרחיב אותו ולהציע דירות קטנות נוספות למכירה, תחילה ביפן ולאחר מכן יתכן כי ההצעה תורחב למדינות נוספות בעולם.

איקאה אף פרסמה את ההצעה שלה להשכרת הדירה הקטנה בעזרת סדרת סרטוני תדמית בהם מככב כריש קטן. טוקיו נחשבת לאחת הערים העמוסות והצפופות בעולם עם 14 מיליון תושבים, מה שמביא להיצע גבוה של דירות קטנות במיוחד בשנים האחרונות.

המעוניינים להגיש הצעות לשכירת הדירה בת 10 מ"ר בטוקיו יכולים לעשות זאת באתר הסניף של איקאה ביפן.