נציגי מפלגת הציונות הדתית בשער שכם
נציגי מפלגת הציונות הדתית בשער שכםצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו״ר מפלגת הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוציא לדרך את מפקד "הציונות הדתית" הגדול שעליו התחייב בבחירות האחרונות.

לפי תקנון המפקד, כל אזרח ותושב ישראל מגיל 17 יכולים להתפקד למפלגה, ובתנאי שלא הורשעו בעבירה שיש עימה קלון.

עלות דמי חבר שנתיים הינם 40 ש"ח ליחיד ו- 70 ש"ח לזוג כאשר צעירים עד גיל 25 ישלמו 25 ש״ח ליחיד ו- 45 ש"ח לזוג, וצעירים בגילאי 17-18 יוכלו להתפקד בחינם.

המצטרפים למפקד מתחייבים להזדהות עם הערכים של מפלגת הציונות הדתית ומטרותיה, כפי שבאו לידי ביטוי בחוקת מפלגת "האיחוד הלאומי-תקומה".

כמו כן, המצטרפים מתחייבים כי אינם חברים במפלגה אחרת: "היה ואני רשום כחבר מפלגה אחרת – אבקש לבטל את רישומי כחבר המפלגה האחרת באופן שבו אהיה חבר רק במפלגת הציונות הדתית".

נזכיר כי מפלגות נעם ועוצמה יהודית לא מצטרפות למפקד של המפלגה של סמוטריץ' ובכוונתן להישאר עצמאיות ולהצטרף לבלוק טכני עם ''הציונות הדתית'' גם בבחירות הבאות.

בהצהרה מיוחדת שפורסמה בדף הפייסבוק שלו אמר סמוטריץ׳ כי "אנשי הציונות הדתית והמחנה הלאומי כולו מוזמנים להצטרף למפלגת הציונות הדתית ולהיות שותפים מלאים לדרך ולקבלת ההחלטות. לבנות ביחד כוח גדול שיהווה את חוד החנית של המחנה הלאומי בישראל.

"אני קורא לאנשי ונשות הימין האמוני והערכי לקום מכורסת הייאוש והאדישות ולקחת אחריות. להיות חלק משיקום ועיצוב הזהות הלאומית והיהודית של מדינת ישראל. בואו והצטרפו למסע החזרה של דרך הימין.

''יחד נכוון את דרכה של מדינת ישראל ועם ישראל לעתיד של זקיפות קומה וחוסן לאומי מול אתגרי העתיד. בואו הצטרפו אלינו במפקד מפלגת הציונות הדתית. יחד נחזיר את שלטון הרוב נחזיר את ממשלת הימין. יחד נחזיר את ישראל לימין'', כך סמוטריץ'.