סמוטריץ' והרב דרוקמן
סמוטריץ' והרב דרוקמןצילום: עצמי

המפקד הגדול של מפלגת הציונות הדתית יצא לדרך. ערב ההכרזה הרשמית הגיע יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לביתו של זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות ואולפנות בנ״ע הרב חיים דרוקמן שהתפקד ראשון וקרא לציבור הרחב להצטרף ולהתפקד.

"אני שמח להתפקד למפלגת הציונות הדתית. הציונות הדתית היא הנשמה של מדינת ישראל ויש מן ההכרח שמי שמזדהה עם השלמות הזאת תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל כיחידה אחת שיבוא ויתפקד. יש צורך בציבור ענק, בציבור ענק של רבבות שמזדהים עם העובדה שאנחנו רוצים זהות יהודית למדינה.

''הציונות הדתית היא זאת שתוביל למציאות הטבעית הזאת, שחזרנו לארצנו כדי להיות מדינה יהודית. יבואו רבים רבים, ויהיה מחנה גדול וענק, שביטויו יהיה כמובן בתחום הפוליטי שיכול להשפיע על מדינת ישראל כולה אז חזק ונתחזק בעד עמנו, בעד מדינתנו והשם יצליח בעדנו", הוסיף הרב דרוקמן.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ הודה לרב דרוקמן על האמון וההתפקדות ואמר, "הבטחנו ואנחנו בשעה טובה מקיימים. אנחנו יוצאים למפקד ולדמוקרטיה, מתחילים מאפס. יש פה הזדמנות לכולם כולם להיות שותפים. וכל כך סמלי שהמתפקד הראשון שפותח את ספר המתפקדים זה מורנו ורבנו הרב דרוקמן. עם המסירות נפש הגדולה, עם האהבה הגדולה, והאמונה הגדולה והנחישות הגדולה והאחריות הגדולה. כולנו תלמידיו.

באמת תודה רבה לרב על כל התמיכה וההוראות וההנחיות והעצות והאצלה הגדולה שאנחנו מקבלים מהרב לכל אורך הדרך. אננחנו ממשיכים את הדרך הזו ועושים אותה בגאון מרימים דגלים גבוה בונים מחנה מגבשים מאחדים פותחים שורות. ובעזרת ה' נעשה ונצליח".