ראשי ההתיישבות עם שר התקשורת יועז הנדל

ראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון חיזקו את שר התקשורת יועז הנדל על פעולותיו למען הקמת תשתיות תקשורת מתקדמות ביהודה ושומרון.

באירוע פריסת סיבים והקמת אנטנה בשדה אפרים, אמר ראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ: "היכולת שלך להתמקד בעבודה ולרצות להגיע לתוצאות למען מדינת ישראל היא ראויה להערכה. יש לנו חילוקי דעות ולא מסכימים על הכל, אבל דבר אחד אני מחויב להגיד עניינית ואמיתית, אני מתפלל שמדינת ישראל תתברך בשרים מעשיים שבודקים ועוקבים וחותרים לתוצאות למען מדינת ישראל".

"אני רוצה להודות לך בשם תושבי בנימין", הוסיף. "זה באמת לא מובן מאליו. להגיע לפינה הזו, לשטח, שלוש פעמים כדי לוודא שזה קורה. תודה רבה לך".

יו"ר מועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך את השר באירוע הקמת אנטנה על ציר תקוע ירושלים ופריסת סיבים באזור אלון שבות. "הייתה מלחמה ארוכה שהסתיימה ברגע שהשר הגיע", אמר נאמן, "שר התקשורת בא לפני שנה וחצי, ואני אגיד לכם מה אמרו בינינו, 'נראה אותו, אף אחד לא פתר את זה, גם הוא לא יפתור את זה, בואו נראה אותו'".

"עמדתי שם 'כעת חיה ולשרה בן' בעוד שנה תעמוד פה אנטנה. משהו לא יאומן", הוסיף. "בעוד שנה אנחנו נפגשים והאנטנה מורמת באוויר. משהו לא יאומן, איך אמרתם, במהירות הסיב. זה באמת תפקוד לדוגמא שאני חושב שהוא מאפיין אותך מאוד באופן כללי. באחריות ולא כי אנחנו מיוחדים, אנחנו מיוחדים כמובן אבל לא כי אנחנו מיוחדים. כי זאת השיטה, השיטה שכל אזרח בכל מקום במדינת ישראל, ממטולה עד אילת, מהנהר עד הים צריך לקבל שירות זהה".