השוואה מזעזעת: לארה לוגן, מנחה ברשת "פוקס ניוז" ששימשה כפרשנית אורחת בתוכנית "פריים טיים" בארה"ב, עוררה סערה גדולה וזעם בקרב הצופים, לאחר שהשוותה את המומחה למחלות זיהומיות אנתוני פאוצ'י, המייעץ לממשל האמריקאי במאבק בנגיף הקורונה, לרופא הנאצי ד"ר יוזף מנגלה שביצע ניסויים מזעזעים ביהודים.

במהלך הראיון על הזן החדש של נגיף הקורונה, האומיקרון, שאל מנחה התוכנית "פריים טיים" פיט הגסת' את לוגן "מה דעתך על המקום בו אנו נמצאים כעת, ולאן אנו הולכים מכאן?".

התשובה של לוגן הותירה רבים מהצופים בהלם מוחלט. "זה מאוד פשוט. אתה רק צריך להסתכל על אפריקה. לא היו להם שיעורי התמותה מקורונה שנחזו להם. ומה שקורה עם הזמן, זה שכל התגובה לקורונה וכל מה שאמרו לנו על הנגיף מההתחלה, הכל נחשף ומתפרק. כל השקרים מתפרקים. ובאמת שכעת אין הצדקה לפטר אנשים מעבודתם או לכפות חיסונים למחלה שבסופו של דבר ניתנת לטיפול, ויש לה שיעורי תמותה שמשתווים לשפעת עונתית. ואז באותו רגע, מה שאתה רואה על ד"ר פאוצ'י, זה מה שאנשים אומרים לי, זה שהוא לא מייצג עבורם את המדע. הוא מייצג את יוזף מנגלה, ד"ר יוזף מנגלה, הרופא הנאצי שעשה ניסויים ביהודים במלחמת העולם השנייה ובמחנות הריכוז, ואני מדבר על אנשים בכל העולם שאומרים את זה", אמרה לוגן.

המנחה ואורחים נוספים שהיו באולפן נמנעו מלהגיב לדבריה של לוגן וההשוואה שביצעה בין הרופא הנאצי שהתפרסם בניסויים האכזריים שביצע באסירים יהודים במהלך השואה, למומחה למחלות זיהומיות המייעץ לממשל האמריקאי במאבק בקורונה.

בהמשך הראיון המשיכה לוגן לתקוף את פאוצ'י ואף טענה כי הצעדים עליהם המליץ במהלך המאבק בקורונה גררו עלייה בהתאבדויות, השפעה שלילית על זכויות האזרח ועל הכלכלה האמריקאית.