אבי מעוז בכנס
אבי מעוז בכנסצילום: דוברות

מפלגת נעם ערכה הערב (שלישי) אירוע הדלקת נרות חגיגי לפעילי המפלגה לכבוד חג החנוכה, וכן הרמת כוסית בעקבות הצלחת המפקד.

במהלך האירוע עדכנו במפלגה את הפעילים על התקדמותו של מפקד הפעילים שיצא לדרך לפני מספר חודשים.

כמו כן הפעילים עודכנו בפעילותו בכנסת של יו"ר המפלגה וחבר סיעת הציונות הדתית, ח"כ אבי מעוז, שדיבר בין היתר על חשיבות האחדות בין מרכיבי סיעת הציונות הדתית וקרא לשמור על האחדות הזו גם בהמשך.

בדברים שנשא בפני הפעילים, סיפר להם ח"כ מעוז על המאמצים הרבים שהם משקיעים בפירוק הממשלה. "אנחנו משתדלים לעשות כל מה שביכולתנו כדי להפיל את הממשלה, להיכנס בכל סדק אפשרי ולנסות להרחיב אותו. הממשלה תיפול כשהם יתחילו לריב בינם לבין עצמם. אני עדיין לא רואה את זה קורה ברמה שיכולה להפיל ממשלה".

עוד הוסיף מעוז, "מצווה לעשות כל מה שאפשר להעביר את הממשלה הרעה הזו מהעולם, בכל הדרכים החוקיות האפשרויות. קודם כל בגלל החילול ה', ש'הגוי אשר בקרבך' שותף בהנהגת המדינה, כפי שהרב צבי יהודה התבטא על מצב כזה. דבר שני זה הפרוגרסיביות והפוסט-מודרנה, כל האוירה שהשמאל הרדיקלי בתוך הממשלה עושה. השנאה העצמית של השמאל הרדיקלי - אני מתחלחל כל פעם מחדש. זה דבר שמשאיר רושם על הציבור, וגורם לתודעה נוראה ואיומה".

הכינוס עם ח"כ מעוז
הכינוס עם ח"כ מעוזצילום: דוברות

בהמשך דבריו התייחס ח"כ מעוז גם לראש הממשלה נפתלי בנט. "כשעומד בראש ממשלת ישראל אדם שאין לו תמיכה ציבורית, ואפילו לא תמיכה מהשרים שלו - ככה מתייחסים אליו מנהיגי העולם, נשיאים וראשי ממשלות שפוגשים אותו. כשמכינים את התיק עליו לפני פגישה אומרים לנשיא או לראש הממשלה - אתה עומד להיפגש עם ראש ממשלה שאין לו תמיכה בציבור שלו. זה חמור מאוד מבחינה ביטחונית, מבחינה מדינית".

ח"כ מעוז התייחס גם לחיבור עם השותפים מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית וקרא להמשך השותפות, הפעם גם עם הבית היהודי."חשוב שבפעם הבאה הבית היהודי יהיה חלק מהרשימה המאוחדת של הציונות הדתית. מה שהיה בפעם האחרונה - ריצה המשותפת של הכוחות השונים שכל אחד בונה את עצמו מול הציבור שלו - זה מה שמביא לתוצאות הטובות ביותר. הסיעה פועלת באופן מאוחד, כשכל אחד מדגיש את העניינים הקרובים לליבו - כך צריך להיות וכך אני מקווה שימשיך. אנחנו עובדים יחד ומצליחים להביא להישגים. לנו אין שום כוונה לפרק את הסיעה המשותפת, ולהבנתי כך גם שאר השותפים"

באירוע, שהתקיים על פי הנחיות התו הירוק, השתתפו כ-30 מפעילי המפלגה, ופעילים נוספים צפו באמצעות השידור החי שנערך דרך האינטרנט. כאמור, מלבד חגיגת חג החנוכה, ציינו במפלגה התקדמות גדולה במפקד שעורכת המפלגה בימים אלו במטרה להגדיל את כוחה. עד כה אלפי אנשים התפקדו למפלגה והיא זוכה לתמיכה של רבנים רבים שהתפקדו אף הם וכן קראו לציבור להתפקד גם כן.