הרב ארז משה דורון, ח"כ מיכל וולדיגר ומיכל וולשטיין.
הרב ארז משה דורון, ח"כ מיכל וולדיגר ומיכל וולשטיין.צילום: באדיבות 252

לרגל חג האורים מפיק הערב פרויקט 252 את כנס 'על הניסים ועל הנישואים' הכנס עוסק בקשיים של פנויים ופנויות, ונותן כלים מעשיים כיצד להתמודד עם התקופה המאתגרת של הדייטים.

את המשדר יפתח גבי דניאל, מאמן אישי ומנהל התוכן של פרויקט 252 שיספר על הצלחתו המטאורית של הפרויקט מאז הוקם וכמה זוגות כבר הספיקו להתארס בזכות הפרויקט.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן>>>

לאחר מכן, יתארחו במשדר מגוון אנשי מקצוע ומומחים בתחום הזוגיות: הרב ארז משה דורון ידבר על אמונה וביטחון בדייטים "ישנם כאלו שאומרים לרווקים ורווקות אתם לא מתחתנים כי אתם בררנים" אומר הרב דורון "אבל זה ממש לא נכון, אני לא רואה שהדור של היום הוא יותר בררן. לכל אחד יש תוכנית סדורה שהקדוש ברוך סידר לו, גם אם זה לוקח זמן אנחנו בידיים טובות, בשיעור נדבר כיצד להתחזק באמונה וביטחון למרות המשברים"

לאחר מכן המאמנת מיכל וולשטיין תשוחח על הפחדים שמונעים מרווקים להתחתן וכיצד לפתור אותם.

את הערב תנעל חברת הכנסת מיכל וולדיגר בשו"ת פתוח עם קהל הצופים, על מוסד הנישואין "יש הרבה רווקים שחוששים שנישואין זה בית כלא וזה מונע מהם להתחתן" אומרת חברת הכנסת "במשדר נבין לעומק למה נישואין זה הדבר הכי טוב שיכול להיות לנו"

בפרויקט 252 החליטו להפתיע את משתתפי הכנס בהגרלה על ארוחה זוגית בקפה גרג "זו הזדמנות להרוויח כפליים, גם תוכן איכותי בכנס וגם 3 משתתפים יזכו בארוחה מפנקת בקפה גרג" מסכם גבי דניאל.

המשדר יועבר בזום היום (רביעי) בשעה 19:00 והוא פתוח לכולם - ללא עלות

לכניסה לשידור החי לחצו כאן>>>