הדלקת נרות חנוכה בסימן השבת הבנים
הדלקת נרות חנוכה בסימן השבת הבניםצילום: דוברות

החברה לפיתוח השומרון קיימה אתמול (שלישי) הדלקת נר שלישי של חנוכה בנוכחות מאות מעובדיה, ובסימן "השבת הבנים"- הישראלים שנמצאים בתוך רצועת עזה.

הדלקת הנרות התקיימה במסגרת ההשתלמות המקצועית השנתית של החברה בנוכחות יו"ר החברה אליסף פרשן, מנכ"ל החברה רובי טלמן, סגנו תומר לוי וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן.

ראש המועצה דגן התכבד בהדלקת הנרות ואמר: "החברה לפיתוח שומרון מדליקה את נרות חנוכה עבור ובתפילה להשבת הדר גולדין הי"ד, אורון שאול ואברה מנגיסטו".

"לפני כמה דקות שוחחתי עם אמו של הדר - לאה גולדין והיא מאוד התרגשה מהמחווה", הוסיף. "היא ביקשה למסור לכל אחד ואחת מכם כי חשוב שבזמן ההדלקה כל אחד יקבל על עצמו פעולה כדי להחזיר אותם הביתה. אנחנו מכאן מתפללים להשבתם, מצדיעים למשפחות הגיבורות של הדר, אורון ואברה, מתוך האור של חנוכה נתחזק בבניין הארץ וגם בדאגה לאחים שלנו שנמצאים בשבי האויב".

המיזם להדלקת נר כחול לבן להשבת הבנים הוא יוזמה של משפחת גולדין ושל אמו של הדר גולדין, שנהרג במבצע צוק איתן וגופתו טרם הושבה מרצועת עזה. משפחתו כתבה בין השאר: "חנוכה הוא חג הגבורה. אלפי שנים נהגנו להדליק נרות כדי להאיר את החושך. החיילים שלנו מושארים מאחור 7 וחצי שנים והחושך גדול מנשוא. נבקש מכל בית בישראל להקדיש בכל יום בחנוכה נר כחול ונר לבן למען הבנים".