אלק בולדווין
אלק בולדוויןReuters/Dennis Van Tine/ABACAPRESS.COM

השחקן אלק בולדווין שירה למוות בצלמת של סרטו החדש "Rust", חלינה האטצ'ינס, ופצע את הבמאי בנוסף לכך, התראיין אצל העיתונאי ג'ורג' סטפנופולוס ברשת ABC ושטח את גרסתו לאירוע הטרגי.

בולדווין אמר כי "האקדח לא אמור היה להיות טעון. מישהו טען את האקדח בכדורים חיים, זה לא היה אמור להיות כך. מישהו אחראי למה שקרה, אני לא יודע להגיד מי, אבל זה לא אני".

"אני לא יודע מה קרה על הסט, אני לא יודע כיצד הגיע הכדור לאקדח, אבל אני מוכן לעשות הכל כדי למנוע את התקרית הבאה", הבהיר השחקן.

הכוכב ההוליוודי שיחזר את הרגע הנורא ההוא והיה נשמע משוכנע כי לא יעמוד לדין על הריגה. "קליע חי לא אמור להיות אפילו קרוב לאתר הצילומים. אין לי שום דבר להסתיר", אמר. "זה מאוד לא סביר שיגישו נגדי האשמות פליליות כלשהן".

"היא עמדה ליד המצלמה, הסתכלה על המוניטור, והדריכה אותי איך להחזיק את האקדח לצורך זווית הצילום הזאת", תיאר הבולדווין. "האקדח לא היה אמור לירות בזווית הזאת. אני אוחז בו היכן שנאמר לי להחזיק אותו, שזה לכיוון מעט מתחת לבית השחי הימני שלה. זאת זווית שאולי לעולם לא תצולם בכלל".

לבקשת האטצ'ינס הצלמת, ציין השחקן, "שחררתי את הפטיש ובאנג, האקדח ירה. מעולם לא לחצתי על ההדק".

הצלמת נפלה ארצה. "כולם היו בהלם. האקדח היה אמור להיות ריק. נאמר לי שקיבלתי אקדח ריק. היא נפלה, וחשבתי לעצמי, האם היא התעלפה? התובנה שהיה שם קליע חי באקדח לא נחתה אצלי עד כ-45 דקות או שעה לאחר מכן".