הרב צבי ישראל טאו, מחשובי הרבנים בציבור החרדל"י, הנמנה על חבורת הרבנים מייסדי ישיבת "הר המור" וממובילי דרכה מאז ועד היום, פרסם מכתב מיוחד לתלמידי הישיבה ובוגריה.

הרב טאו פותח את המכתב שהגיע לידינו בשם הטוב שישיבת הר המור קנתה לה בכחצי יובל שנות קיומה וממשיך הרב בתיאור הנעשה בישיבה ומרבה בשבח הלומדים בה "בכנסיה גדולה וקדושה זו כשבע מאות בחורים ואברכים, בהם תלמידי חכמים גדולים ומצוינים, לוחמים מלחמתה של תורה בגדולה ובגבורה, העמלים בתורה ומתגדלים בה בכל מקצועות התורה ויראת ד'".

מבצע גיוס ההמונים "הרחיבי", יחל ביום ראשון ויימשך 36 שעות, עד יום שני בלילה, מוצאי זאת חנוכה.

הרב טאו שכבר שנים רבות נלחם בתופעת הדיפ-סטייט ובמעורבות המוגברת של קרנות זרות בהשפעה על תהליכים בחברה הישראלית, קורא בהמשך המכתב לחזק את לימוד התורה כחלק מהמלחמה בדיפ-סטייט, "דווקא היום, אל מול הרוחות הזרות והרעות, המוחדרות בעורמה ובכל האמצעים, המהרסות ומשחיתות את העולם והחיים בכלל ואת מדינתנו בפרט, מתחדדים הצורך והחיוב לחזק את היסוד היחידי של מדינתנו והוא תורתנו הקדושה, אוצר החיים שלנו".

הרב מוסיף "כל זאת ייעשה ע"י גידול תלמידי חכמים אמיתיים, אמיצים וטהורי-לב, המגדילים ומאדירים את התורה הגואלת, ממולאים בדעת וענוה, צופי ישועה ופועלים עם א-ל, שידעו להורות וללמד לעם ישראל תורה אמיתית, מחיה וגואלת". בדבריו אלו מכוון הרב טאו לתופעה רווחת בהר המור, אברכים הלומדים בישיבה קרוב לעשר שנים ואף למעלה מכך, תופעה יחסית ייחודית בעולם הישיבות הציוניות.

בסוף המכתב מתייחס הרב למבצע התרמת ההמונים שישיבת הר המור יוצאת אליו מחר וקורא ישירות אל התלמידים והבוגרים לקחת חלק פעיל בקמפיין "חושו נא ידידינו שליט"א, הקדישו את חילכם הגדול ופועלכם לעזרתה של הישיבה ומתוך הכרת אחריות זו נתכנס כולנו בישיבה, כאיש אחד בלב אחד".

הרב טאו חותם מכתבו בפניה אישית "כל אחד ואחד מכם עבודתו חשובה, לעורר תמכין דאורייתא אשר בליבו זיק של נשמת ישראל המרגישה בכאב האומה ועלבון תורתה, ולעורר גם את כל מקורביכם לתמוך בתמיכה של חיבה וכבוד בישיבתנו הקדושה."

מבצע גיוס ההמונים "הרחיבי", יחל ביום ראשון ויימשך 36 שעות, עד יום שני בלילה, מוצאי זאת חנוכה.

הר המור
הר המורצילום: יחצ