ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך בקו התקיף הקורא לארה"ב לנקוט יד קשה במשא ומתן עם איראן על הסכם הגרעין, חרף הדיווחים על מתיחות בין וושינגטון וירושלים סביב הסוגיה.

"אני קורא לכל המדינות שנושאות ונותנות עם איראן בוינה לדבוק בקו התקיף, ולהבהיר לאיראן שאי אפשר בו זמנית להעשיר אורניום ולשאת ולתת. המטרה שלנו היא לנצל את חלון הזמן שנפתח בין הסבבים כדי לומר לידידינו בארה"ב: זה בדיוק הזמן להשתמש בסל כלים אחר מול הדהירה של איראן בתחום ההעשרה. איראן חייבת להתחיל לשלם מחירים על ההפרות שלה", אמר בנט בפתח ישיבת הממשלה.

הוא הוסיף, "עת לכל דבר. עת לחשות ועת לדבר. עכשיו העת לדבר".

בנט התייחס גם להתנהלות השוטרים שחיסלו את המחבל שביצע פיגוע אתמול בירושלים. "בנוגע לאירוע אתמול בשער שכם - אני שמח שהפעם, זמן לא רב אחרי שהסרטון הפלסטיני החתוך הופץ, פורסם הסרטון המלא על ידי המשטרה".

"אני מציע לכולם – אף פעם לא למהר לחרוץ משפט בנוגע להתנהגות של לוחמים במצבים מבצעיים מורכבים מול טרור, כשהם בשטח. תמיד עדיף להמתין רגע", הוסיף ראש הממשלה.

לדבריו, "בכל מקרה, הסרטון המלא לא מותיר מקום לספק, הלוחמת והלוחם פעלו בצורה מצוינת, בדיוק כפי שנדרש מלוחמים במצב מבצעי כזה. הם נטרלו את הדוקר באופן המתבקש. מגיעה להם הערכה וגיבוי של כולנו, למי שמנעו רצח ופעלו בתושייה מבצעית תוך שברירי שנייה בודדים".