פרויקט 'שניים בריבוע' יצא מהמסכים ותחת הכותרת 'ניסים ונישואים' נפגשו בירושלים חברי הקהילה בכנס ראשון ומיוחד במינו.

במהלך האירוע נהנו המשתתפים ממופע שירים וסיפורים של רחל ויוסי סוויד על זוגיות, אהבה ומה שביניהם. אלעד צור, ממובילי הפרויקט המשותף עם ערוץ 7 מספר: "יש פה עוצמות ואנרגיות. כולם רוצים לאהוב ולשדרג את הזוגיות. אלה אנרגיות מצמיחות, מייצרות קרבה ומחברות בין בני הזוג".

צוריאל גביזון, יזם הפרויקט הוסיף כי "שניים בריבוע זה באמת הגשמת חלום, מטורף שתוך חודש וחצי הקהילה כבר מונה מעל 400 זוגות. זה המפגש הראשון שלנו, כיף לראות את הזוגות שעשו מאמץ והגיעו לכנס המיוחד מגיע להם צל"ש זוגי"

אלעד ואפרת צור העבירו סדנה מרתקת על נרטיב זוגי "יש כאן אנרגיה שונה משום שנפגשים אחד עם השני ויוצאים מהמסך". אומרת אפרת "אני שומעת מחברי הפרויקט על הרצון שלהם להפוך את השנה הנוכחית לשנת הצמיחה בזוגיות"

הצטרפו עכשיו והתחילו לשדרג את הזוגיות שלכם >>

ומה יש למשתתפים לומר? "זה פרוייקט מהמם ומיזם מדהים, אנחנו זוג צעיר והפרויקט מלווה אותנו צעד אחר צעד בתחילת הקשר הזוגי שלנו", אומר לנו אחד המשתתפים.

משתתף אחר מוסיף, "כל שבוע אנחנו נהנים מזמן זוגי יחד בשיעור השבועי, מדובר בפרויקט מבורך שמקנה הרבה כלים להעמקת הקשר הזוגי".

"הצטרפנו לפרויקט 'שניים בריבוע' אחרי שהינו בהרבה מיזמים, ובשניים בריבוע קיבלנו כלים ותוכן שלא היה באף מקום אחר, מומלץ בחום לכל זוג" מספר זוג ממשתתפי הכנס.

אלעד צור מבטיח שמדובר במפגש שנכונו למשתתפים עוד כמוהו. "זה היה מפגש ראשון, הרבה אנשים רוצים להיפגש ואנחנו הולכים לעשות עוד מפגשים כאלה. מאוד חשוב שניפגש הרבה ונרגיש את האווירה המיוחדת הזו לאורך כל השנה".

עדיין לא בקהילת שניים בריבוע? הצטרפו עכשיו מכאן